Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Нежива, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Нежива, Людмила.
    Формування в учнів цілісного образу світу під час вивчення літературних напрямів / Л. Нежива // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 12. - С. 27-31 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3Укр
Рубрики: Методика викладання--Українська література
Кл.слова (ненормовані):
культуроцентризм
Анотація: Надані дослідження рецепції образу світу в художній літературі, його динаміку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Нежива, Людмила.
    "Мелодія барв" та "фарби звуків": імпресіонізм у системі літературної освіти / Людмила Нежива // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Літературна освіта--Система--Імпресіонізм
Анотація: Обговорення "Концепції реформування літературної освіти в середній школі" Г. Клочека.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Нежива, Людмила.
    "Ляпас громадському смаку" чи "семафор у майбутнє" [Текст] : до проблеми шкільного вивчення футуризму / Людмила Нежива // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №4. - С. 56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.3
Рубрики: Футуризм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
футуризм -- деструкція
Анотація: Актуалізовано наукове підґрунтя засвоєння старшокласниками теоретико-літературного поняття "футуризм", окреслено методичну модель вивчення цього літературного напрямку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Нежива, Людмила.
    "Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі" : експресіонізм у системі літературної освіти [Текст] / Людмила Нежива // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 58-64 : іл. - Бібліогр. 19 назв
Рубрики: Стилі і напрями літератури--Експресіонізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
експресія -- емоційність -- трагічний пафос -- міжмистецькі порівняння -- літературознавчий конструктор
Анотація: Визначено теоретичне підгрунтя засвоєння старшокласниками поняття "експресіонізм", проаналізовано конститутивні риси стилю, окреслено методичну стратегію його вивчення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Нежива, Людмила.
    "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива // Дивослово. - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики: Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне -- автоматичне письмо -- колективне підсвідоме -- метафоричність -- методична модель -- літературна освіта
Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Нежива, Людмила.
    Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної робти в школі [Текст] / Людмила Нежива // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 57-61.
Рубрики: Українська література--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
літературно-мистецьке свято -- інтеграція -- національний характер -- етнографія
Анотація: Проаналізовано методику підготовки до літературно-мистецького свята за поемою "Енеїда" І. Котляревського, обґрунтовано доцільність проведення фестивалю як інтегрованої форми позакласної роботи з української літератури в школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)