Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Ніфатова, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ніфатова
, О. М.
Виявлення протиріч у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних [Текст] / О. М.
Ніфатова
> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. -
№ 1
. - С. 9-16. - Бібліогр. с. 16 (11 назв)
Рубрики:
Підприємства--Реконструкція
Анотація:
Статтю присвячено виявленню протиріч у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації даних. Проведено порівняльний аналіз світового, американського, європейського, азіатсько-тихоокеанського та українського ринку зливань та поглинань. Систематизовано та обґрунтовано існуючі шляхи поглинання та об'єднання підприємств в Україні. -з основі кластерного аналізу класифіковано всі країни, які функціонують на ринку зливань та поглинань на п'ять груп за показниками: кількість угод, вартість угод, середня вартість однієї угоди.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ніфатова
, О. М.
Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління [Текст] / О. М.
Ніфатова
> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. -
№ 12
. - С. 157-163. - Бібліогр. с. 162-163 (9 назв)
Рубрики:
Торгові марки
Анотація:
Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)