Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Петрук, Вікторія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Петрук, Вікторія.
    Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління. - 2011. - № 2-3. - С. 86-94. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
ББК 74.24
Рубрики: Освітній процес--Інформаційно-комунікаційні технології
   Процес навчання--Інтенсифікація

   Виховання--Морально-естетичне--Соціально-трудове--Громадянське

Кл.слова (ненормовані):
Особистість -- Дистанційне навчання -- Самоосвіта
Анотація: Проаналізовано проблеми реалізації потенціалу кожної особи в рамках персоналізації та соціалізації людства в умовах сучасного інформаційно-освітнього світу. Зокрема, інформатизація освіти висвітлюється з позиції пріоритетного напрямку серед усього розмаїття процесів інформатизації сучасного суспільства. Розв'язанню цих проблем, бесперечно, сприяє дистанційна форма навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Петрук, Вікторія.
    Динаміка розвитку дистанційної освіти в межах її соціально-філософського значення [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 14-19. - Библиогр.: с. 18 (12 назв.)
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
   Самоосвіта

   Коннективізм

Анотація: У статті досліджуються динамічний розвиток і тенденції дистанційної освіти з точки зору використання її в сучасних практичних цілях, аби зрозуміти сутність, закономірності й перспективи розвитку цього явища, а також роль, яку воно має зіграти в розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Петрук, Вікторія.
    Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління. - 2012. - № 4. - С. 102-108. - Библиогр.: с. 107 (15 назв.)
ББК 74
Рубрики: Безперервна освіта
   Нова освітня парадигма

   Картина світу

Анотація: В умовах сучасного соціуму формуються нові уявлення про освітню реальність, що лежить у проблемному полі нинішньої філософії освіти. І найважливішим з таких уявлень є розуміння безперервного освітнього процесу. За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти, суть якої відбилася в концепції дистанційної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)