Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Романенко, Юлія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Романенко, Юлія.
    Стилістичні можливості синонімії [Текст] : урок у 10 класі на матеріалі "Лісової пісні" / Ю. Романенко // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 2-4 : табл.
Рубрики: Синоміми--Стилістичні функції всіх видів--Визначення ролі в художньому тексті
Кл.слова (ненормовані):
урок поглиблення здобутих знань -- удосконалення вмінь і навичок -- методика викладання мови і літератури
Анотація: Поглиблення знання учнів про синоніми, види їх, сформувати поняття про стилістичні функції всіх видів синонімів; розвивати мовне чуття; вчити відчувати красу й багатоголосся поетичного слова Лесі Українки.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Романенко, Юлія.
    Портфоліо учня: методичний аспект [Текст] / Юлія Романенко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Методика викладання--Хімія--Портфоліо--8 клас
Анотація: Портфоліо - як система роботи вчителя й учнів. Авторка розповідає про проблеми впровадження портфоліо в умовах школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тимків, Надія.
    Філософія повноти життя в новелі "Марія" [Текст] : Василь Стефаник: 140 років від дня народження / Н. Тимків, Ю. Романенко // Дивослово. - 2011. - № 5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегровані уроки--Мотивація навчальної діяльності--Опрацювання нового матеріалу--Методичне опрацювання
Кл.слова (ненормовані):
навчання
Анотація: Розкриття історичних умов написання новели "Марія". З'ясування ідейної спрямованості та філософського змісту новели.


Дод.точки доступу:
Романенко, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Романенко, Юлія.
    Використання методу проектів у навчанні [Текст] / Юлія Романенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогічні технології--Проектна діяльність учнів
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів, проектна діяльність
Анотація: З'ясовано сутність поняття "метод проектів", концептуальні ідеї, що покладено в основу методу проектів, типологічні ознаки проектів, педагогічні принципи реалізації проектів у навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Семеног, Олена.
    Правопис слів із чергуванням голосних і приголосних : урок у 10 класі / Олена Семеног, Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 25-29
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Правопис український--Методика викладання--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
голосні -- приголосні


Дод.точки доступу:
Романенко, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Романенко, Юлія.
    Актуальне членування речення у висловлюванні: "відоме" і "нове" : (урок у 9 класі) / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 3. - С. 33-36
ББК 74.268.0
Рубрики: Речення українське--Тема--Рема--Розробка уроку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Романенко, Юлія.
    Формування культури тестування [Текст] / Юлія Романенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Методика навчання--Хімія--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний тест -- тестування -- тестове завдання
Анотація: З'ясовано сутність поняття "педагогічний тест", вади тестових завдань з хімії для загальноосвітньої школи, акцентовано увагу на правилах та принципах розроблення завдань закритого та відкритого форматів, на відповідність, правильну послідовність, причинно-наслідковий зв'язок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Романенко, Юлія.
    "Ці вірші – такі собі спалахи, осяяння" [Текст] : узагальнення вивчення про частку на матеріалі творів Василя Голобородька / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №4. - С. 33-37
ББК 74.268.1
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Службові частини мови--Частки

Анотація: Розробка уроку узагальнення і систематизації вивченого матеріалу про частку на матеріалі творів В. Голобородька.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Романенко, Юлія.
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 24-26
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання
Кл.слова (ненормовані):
дослідження-абстрагування
Анотація: У даному номері журналу "Дивослово" започатковано рубрику "Методичний практикум", де будуть вміщені статті науковців із сучасних підходів та методів, практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку з української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Романенко, Юлія.
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №9. - С. 16-17
ББК 74.268.19=411.2
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання
Кл.слова (ненормовані):
порівняння -- аналіз -- елементарний аналіз -- релятивний аналіз
Анотація: Про специфіку створення таких типів завдань, як дослідження-аналіз та дослідження-порівняння.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Романенко, Юлія.
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-відновлення / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 33-34
Рубрики: Методи навчання--Дослідницькі завдання--Дослідження-відновлення
Анотація: Мета статті – відновлення первинної форми певної мовної одиниці (слова, словосполучення, речення, тексту).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Романенко, Юлія.
    Новелістична акварель Михайла Коцюбинського "На камені" [Текст] : урок літератури у профільному класі / Юлія Романенко, Валентина Щербина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 12. - С. 10-12 : табл.
Рубрики: Письменники українські--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913 рр.)
   Українська література--Методика викладання--Розробка уроку

Кл.слова (ненормовані):
характеристики персонажів -- аніліз творів -- літературні жанри -- літературні стилі -- розкриття образів
Анотація: Поглиблюються й розширюються знання учнів про творчість М. Коцюбинського, розкриваються засоби психологічної характеристики персонажів, удосконалюються навички аналізу новелістичного твору.


Дод.точки доступу:
Щербина, Валентина; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Романенко, Юлія.
    Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-класифікація / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 27-28
Рубрики: Навчальні завдання--Дослідницькі завдання--Дослідження-класифікація
Анотація: У розвідці йдеться про специфіку, зміст та методику створення завдання типу дослідження-класифікація. Наведено приклади дослідницьких завдань з української мови, в основі яких операція класифікування мовних одиниць, явищ тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Романенко, Юлія.
    Нові програми – це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 2-4
Рубрики: Середня освіта--Нові навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- нова українська школа -- реформування освіти
Анотація: Окреслено дискусійні питання, пов'язані зі змінами державних вимог до розробки, змісту та структури нових навчальних програм. Зазначено позитивні результати процесу реформування та вказано на можливі ризики у процедурі створення, апробації та реалізації шкільних програм. Запропоновано альтернативні ідеї щодо вдосконалення структури та змісту цих освітніх документів на прикладі програм з української мови та літератури. Зроблено акцент на потребі ширшого фахового обговорення заявленої проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Романенко, Юлія.
    Про оновлення програм з української мови та літератури для 5–9 класів [Текст] / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 6. - С. 2
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Програми--Оновлення
   Українська література--Методика викладання--Програми--Оновлення



Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Семеног, Олена.
    Науково-методична публікація як результат підвищення кваліфікації вчителя-словесника / Олена Семеног, Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Неперервна освіта--Вчитель-словесник
Кл.слова (ненормовані):
науково-методична публікація -- підвищення кваліфікації -- педагогічна діяльність -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта
Анотація: Важливим напрямом освітньої реформи в сучасній Україні є переосмислення вимог до педагогічної діяльності, ролі вчителя в освітньому процесі. Одним із пріоритетів оновлення системи підготовки педагогічних працівників, згідно з «Концепцією розвитку педагогічної освіти», яку було затверджено Наказом МОН України 6 липня 2018 року, є «Визначення перспективних шляхів безперервного професійного розвитку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників». Це означає, що фаховий поступ освітян має бути системним, наскрізним і комплексним.


Дод.точки доступу:
Романенко, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Романенко, Юлія.
    Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання [Текст] / Юлія Романенко, Юлія Балаховська // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Електронні підручники
   Підручники шкільні--Українська мова

   Дистанційне навчання

   Електронні підручники--Загальноосвітні школи

   Українська література--Засоби навчання--Підручники та посібники

Кл.слова (ненормовані):
підручникотворення -- електронні підручники -- критерії класифікації вимог до електронних підручників -- підручники для ЗНЗ


Дод.точки доступу:
Балаховська, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)