Пошуковий запит: (<.>A=Романенко, Юлія$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
|
Романенко, Юлія. Стилістичні можливості синонімії [Текст] : урок у 10 класі на матеріалі "Лісової пісні" / Ю. Романенко> // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 2-4 : табл.
Рубрики: Синоміми--Стилістичні функції всіх видів--Визначення ролі в художньому тексті Кл.слова (ненормовані): урок поглиблення здобутих знань -- удосконалення вмінь і навичок -- методика викладання мови і літератури Анотація: Поглиблення знання учнів про синоніми, види їх, сформувати поняття про стилістичні функції всіх видів синонімів; розвивати мовне чуття; вчити відчувати красу й багатоголосся поетичного слова Лесі Українки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Романенко, Юлія. Портфоліо учня: методичний аспект [Текст] / Юлія Романенко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Методика викладання--Хімія--Портфоліо--8 клас Анотація: Портфоліо - як система роботи вчителя й учнів. Авторка розповідає про проблеми впровадження портфоліо в умовах школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Тимків, Надія. Філософія повноти життя в новелі "Марія" [Текст] : Василь Стефаник: 140 років від дня народження / Н. Тимків, Ю. Романенко> // Дивослово. - 2011. - № 5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегровані уроки--Мотивація навчальної діяльності--Опрацювання нового матеріалу--Методичне опрацювання Кл.слова (ненормовані): навчання Анотація: Розкриття історичних умов написання новели "Марія". З'ясування ідейної спрямованості та філософського змісту новели.
Дод.точки доступу: Романенко, Юлія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Романенко, Юлія. Використання методу проектів у навчанні [Текст] / Юлія Романенко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Педагогічні технології--Проектна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): метод проектів, проектна діяльність Анотація: З'ясовано сутність поняття "метод проектів", концептуальні ідеї, що покладено в основу методу проектів, типологічні ознаки проектів, педагогічні принципи реалізації проектів у навчанні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Семеног, Олена. Правопис слів із чергуванням голосних і приголосних : урок у 10 класі / Олена Семеног, Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 25-29
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Правопис український--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): голосні -- приголосні
Дод.точки доступу: Романенко, Юлія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Романенко, Юлія. Актуальне членування речення у висловлюванні: "відоме" і "нове" : (урок у 9 класі) / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 3. - С. 33-36
ББК 74.268.0 Рубрики: Речення українське--Тема--Рема--Розробка уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Романенко, Юлія. Формування культури тестування [Текст] / Юлія Романенко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26 Рубрики: Методика навчання--Хімія--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічний тест -- тестування -- тестове завдання Анотація: З'ясовано сутність поняття "педагогічний тест", вади тестових завдань з хімії для загальноосвітньої школи, акцентовано увагу на правилах та принципах розроблення завдань закритого та відкритого форматів, на відповідність, правильну послідовність, причинно-наслідковий зв'язок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Романенко, Юлія. "Ці вірші – такі собі спалахи, осяяння" [Текст] : узагальнення вивчення про частку на матеріалі творів Василя Голобородька / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №4. - С. 33-37
ББК 74.268.1 Рубрики: Українська мова--Методика викладання Службові частини мови--Частки Анотація: Розробка уроку узагальнення і систематизації вивченого матеріалу про частку на матеріалі творів В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 24-26
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): дослідження-абстрагування Анотація: У даному номері журналу "Дивослово" започатковано рубрику "Методичний практикум", де будуть вміщені статті науковців із сучасних підходів та методів, практичних порад щодо втілення інновацій у площині конкретного уроку з української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №9. - С. 16-17
ББК 74.268.19=411.2 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): порівняння -- аналіз -- елементарний аналіз -- релятивний аналіз Анотація: Про специфіку створення таких типів завдань, як дослідження-аналіз та дослідження-порівняння.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-відновлення / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 33-34
Рубрики: Методи навчання--Дослідницькі завдання--Дослідження-відновлення Анотація: Мета статті – відновлення первинної форми певної мовної одиниці (слова, словосполучення, речення, тексту).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Романенко, Юлія. Новелістична акварель Михайла Коцюбинського "На камені" [Текст] : урок літератури у профільному класі / Юлія Романенко, Валентина Щербина> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 12. - С. 10-12 : табл.
Рубрики: Письменники українські--Коцюбинський Михайло Михайлович (1864-1913 рр.) Українська література--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): характеристики персонажів -- аніліз творів -- літературні жанри -- літературні стилі -- розкриття образів Анотація: Поглиблюються й розширюються знання учнів про творчість М. Коцюбинського, розкриваються засоби психологічної характеристики персонажів, удосконалюються навички аналізу новелістичного твору.
Дод.точки доступу: Щербина, Валентина; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань [Текст] : дослідження-класифікація / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 27-28
Рубрики: Навчальні завдання--Дослідницькі завдання--Дослідження-класифікація Анотація: У розвідці йдеться про специфіку, зміст та методику створення завдання типу дослідження-класифікація. Наведено приклади дослідницьких завдань з української мови, в основі яких операція класифікування мовних одиниць, явищ тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Романенко, Юлія. Нові програми – це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 2-4
Рубрики: Середня освіта--Нові навчальні програми Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- нова українська школа -- реформування освіти Анотація: Окреслено дискусійні питання, пов'язані зі змінами державних вимог до розробки, змісту та структури нових навчальних програм. Зазначено позитивні результати процесу реформування та вказано на можливі ризики у процедурі створення, апробації та реалізації шкільних програм. Запропоновано альтернативні ідеї щодо вдосконалення структури та змісту цих освітніх документів на прикладі програм з української мови та літератури. Зроблено акцент на потребі ширшого фахового обговорення заявленої проблеми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Романенко, Юлія. Про оновлення програм з української мови та літератури для 5–9 класів [Текст] / Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 6. - С. 2
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Програми--Оновлення Українська література--Методика викладання--Програми--Оновлення
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Семеног, Олена. Науково-методична публікація як результат підвищення кваліфікації вчителя-словесника / Олена Семеног, Юлія Романенко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Неперервна освіта--Вчитель-словесник Кл.слова (ненормовані): науково-методична публікація -- підвищення кваліфікації -- педагогічна діяльність -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта Анотація: Важливим напрямом освітньої реформи в сучасній Україні є переосмислення вимог до педагогічної діяльності, ролі вчителя в освітньому процесі. Одним із пріоритетів оновлення системи підготовки педагогічних працівників, згідно з «Концепцією розвитку педагогічної освіти», яку було затверджено Наказом МОН України 6 липня 2018 року, є «Визначення перспективних шляхів безперервного професійного розвитку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників». Це означає, що фаховий поступ освітян має бути системним, наскрізним і комплексним.
Дод.точки доступу: Романенко, Юлія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Романенко, Юлія. Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання [Текст] / Юлія Романенко, Юлія Балаховська> // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби навчання--Електронні підручники Підручники шкільні--Українська мова Дистанційне навчання Електронні підручники--Загальноосвітні школи Українська література--Засоби навчання--Підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): підручникотворення -- електронні підручники -- критерії класифікації вимог до електронних підручників -- підручники для ЗНЗ
Дод.точки доступу: Балаховська, Юлія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|