Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Романишина, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Романишина, Наталія.
    Технологічно зорієнтована модель вивчення новели у школі / Наталія Романишина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 11. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Новели--Вивчення--Шкільна програма
Кл.слова (ненормовані):
жанрові ознаки -- засвоєння знань -- жанрова природа
Анотація: Визначено альтернативні до традиційно оганізованого навчання технологічні умови вивчення семикласниками теоретико-літературного поняття "новела": психологічне налаштування на діяльність за моделлю "засвоєння усього обсягу знань", уточнення змісту й компонентів навчального матеріалу, критеріїв опанування теми, варіантів організації роботи учнів, діагностичних та контрольних завдань.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Романишина, Наталія.
    Літературна освіта в економічному вимірі : розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Наталія Романишина // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 12. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературна освіта--Економічний вимір
   Українська література--Методика викладання--Підприємливість--Формування

Кл.слова (ненормовані):
наскрізна змістова лінія -- підприємливість -- фінансова грамотність -- інтегроване вивчення -- інтерактивні методи
Анотація: Обґрунтовано методику вивчення елементів теорії фінансів на уроках інтерпретації трагікомедії І. Карпенка-Карого "Сто тисяч" у контексті реалізації інтегративної наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність", формування у школярів навичок практичного менеджменту, спостереження за економічними процесами, розвитку культури підприємництва та вирішення традиційних завдань літературної освіти.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (український письменник, драматург, актор, ерудит, один з корифеїв українського побутового театру ; 1845-1907 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)