Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сергеева, М. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74
С 32


    Сергеева, М. Г.
    Непрерывное экономическое образвание как приоритетное направление модернизации российского образования [Текст] / М. Г. Сергеева // Вестник высшей школы). - 2010. - N 6. - С. 19-23. . - ISSN 0321-0383
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сергеева, М. Г.
    Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг [Текст] / М. Г. Сергеева // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 60-67 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок праці--Ринок освітніх послуг
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- маркетингові дослідження -- ринково-орієнтована система -- сфера освіти -- ринкова орієнтація освітнього закладу
Анотація: Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)