Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сологуб, Анатолій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сологуб, Анатолій.
    Вибір парадигми навчання - ключова проблема сучасної освіти [Текст] / А. Сологуб // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз наукових здобутків, що побудовані на засадах концепції розвиваючого навчання
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
   Розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
креативно-педагогічна парадигма -- креативність
Анотація: У статті автором порушується проблема вибору парадигми навчання учнів середніх навчальних закладів і здійснюється спроба доведення доцільності здійснення практичної освітньої діяльності на засадах креативно-педагогічної парадигми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сологуб, Анатолій.
    Дидактичні особливості креативного профільного навчання учнів [Текст] / Анатолій Сологуб // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання--Дидактика
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- креативний педагогічний підхід -- креативність -- креативна особистість
Анотація: В статті зроблено спробу визначення особливостей профільного природничого навчання та креативного підходу для його здійснення.


Знайти схожі

3.


    Сологуб, Анатолій.
    Винахідництво старшокласників на уроках хімії [Текст] / Анатолій Сологуб // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання хімії
   Освіта--Зміст, форми та методи навчання

Анотація: Формування ключових і предметних компетентностей учнів відбувається як під час навчання на уроках, так і в позаурочний час. Виконання навчальних проектів відіграє при цьому дуже важливу роль. Саме під час досліджень і презентації результатів роботи розширюється межі знаннєвого і діяльнісного компонентів предметної компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Сологуб, Анатолій.
    Вибір освітної парадигми - як обов'язкова умова розвитку сучасної середньої освіти [Текст] / Анатолій Сологуб, Тетяна Луценко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Філософія освіти--Сучасна освіта


Дод.точки доступу:
Луценко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сологуб, Анатолій.
    Концепція креативного природничого навчання старшокласників [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 17-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Природничі науки
Анотація: У статті розглядається концепція профільного креативного навчання старшокласників природничих предметів визначає теоретичні засади практичної діяльності відповідно до природних потреб особистості старшокласника.


Дод.точки доступу:
Луценко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)