Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Товкач, Ірина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Товкач, Ірина
    Гендерне виховання дошкільнят [Текст] / Ірина Товкач // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 8-11
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Гендерне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціалізація -- гендерні ролі -- маскулінність -- фемінність
Анотація: Автор статті розповідає про мету, завдання, витоки та основи гендерного вихованя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Товкач, Ірина
    Любов до книги плекаємо змалку [Текст] / Ірина Товкач // Дошкільне виховання. - 2012. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
культура читання -- посібник-книжка -- пізнавальний інтерес -- любов до книги
Анотація: В статті йдеться про те, як сформувати у дититни інтерес до читання, любов до книги, виховати літературний смак.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Товкач, Ірина
    Що є справжнім читанням для дошкільняти? [Текст] / Ірина Товкач // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 6-7
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання
Анотація: В статті йдеться по те, як виховати у дитини інтерес до читання, яка роль дорослого у цьому процесі. Описано два основних методи навчання читання дітей: метод "цілих слів" та фонологічний метод.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Товкач, Ірина.
    Художньо-мовленнєва діяльність дітей. Організаційні аспекти [Текст] / Ірина Товкач // Палітра педагога. - 2018. - № 2. - С. 3. - Зміст: Додай слово. Продовж речення. Хто що робить? Розкажи про мене ; Як прилучати дитину до книжки. Поради педагогам і батькам
Рубрики: Діти--Мовленєвий розвиток--Виховання--Досвід
   Діти--Книги--Спілкування і мова

Кл.слова (ненормовані):
бесіди -- обговорення малюнків -- спільні ігри -- словесна творчість -- дидактичні ігри
Анотація: Володіння мовою як засобом пізнання, спілкування та самовираження - найвагоміше досягнення дошкільного дитинства. Важлива роль у цьому процесі належить художньо-мовленнєвій діяльності, у якій збагачується образне мовлення дитини, формується культура роботи з книжкою і набувається досвід спілкування з однолітками та дорослими. В статті представлені поради фахівця, аби привабити своїх вихованців до книжки, художнього слова й ефективно розвивати їхнє мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Товкач, Ірина.
    Як навчити дітей співчувати [Текст] : психологічні нотатки для батьків / Ірина Товкач // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкільне виховання--Батьки і діти

   Дитяча психологія--Емоції

   Емоційний інтелект--Емпатія

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- дошкільний вік -- поради батькам


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)