Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Третяк, В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Адамчук, В. В.
    Електрифікація як фактор створення мобільної сільськогосподарської техніки нового покоління [Текст] / В. В. Адамчук // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 4. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 40.72
Рубрики: Сільськогосподарська техніка
Анотація: Проаналізовано сучасний стан розвитку механізації сільськогосподарського виробництва, розкрито перспективи подальшої електрифікації технологічних процесів і переведення мобільної техніки на електричний привід. Висвітлено умови, необхідні для створення та введення в експлуатацію тракторів на електроакумуляторному приводі.


Дод.точки доступу:
Мироненко, В.Г.; Третяк, В.М.; Мельник, Р.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Третяк, В. М.
    Інституціональні проблеми обігу земельних часток (паїв) [Текст] / В. М. Третяк, А. С. Поліщук // Економіка АПК. - 2018. - № 12. - С. 68-75 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Земельні ділянки--Власність--Правове регулювання
   Земельний ринок--Правове регулювання

Кл.слова (ненормовані):
земельні відносини -- власники земельних часток -- земельний ринок -- держава -- інституціональне середовище -- ринковий обіг земельних ділянок
Анотація: Мета статті – обгрунтувати необхідність законодавчого врегулювання формування інституціонального середовища обігу земельних ділянок власників земельних часток (паїв) і посилення ролі держави щодо гарантування прав у цьому процесі. Обгрунтовано висновок, що обіг земельних ділянок власників земельних часток (паїв) потрібно здійснювати на законодавчих засадах, поєднуючи інтереси власників земельних часток (паїв), сільських територій і людей, що на них проживають, і тим самим впливати на його формування, ціни на земельні ділянки і усього того, що з цим буде пов’язано. Ефективна структура управління контрактними відносинами та доступність достовірної інформації щодо розподілу прав власності на землю між усіма учасниками земельних відносин забезпечать регулювання і вплив на розвиток ринкового обігу земельних ділянок власників земельних часток (паїв).


Дод.точки доступу:
Поліщук, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Третяк, А. М.
    Понятійно-категоріальний апарат права постійного користування земельними ділянками [Текст] / А. М. Третяк, В. М. Третяк, О. Ф. Ковалишин // Вісник аграрної науки. - 2019. - № 8. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Земельні ділянки--Право постійного користування--Земельні відносини
Анотація: Стаття сформульовує понятійно-категоріальний апарат складової державної та комунальної власності на землю - права постійного користування з урахуванням пучка прав як елементів економічних, екологічних і правових відносин.


Дод.точки доступу:
Третяк, В. М.; Ковалишин, О. Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Розвиток системи землевпорядкування на засадах новітньої інституціонально-поведінкової теорії [Текст] / А. М. Третяк [та ін.] // Економіка та держава. - 2021. - № 6. - С. 27-33 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Землеустрій--Державна політика
Анотація: Означені проблеми землеустрою та землевпорядкування, розв'язанню яких здатна сприяти новітня інституціонально-поведінкова економічна теорія. Визначено інституціональні складові побудови та розвитку системи землевпорядкування, зокрема, поняття "Інституція" та "Інститут" стосовно землеустрою та землевпорядкування. Так, до інституцій віднесено: звички, стереотипи, ментальність, віра, переконання, в тому числі реалізації ідей сталого розвитку, які перебувають у "головах" землевпорядників та користувачів землевпорядних послуг і інформації про права на землю й про землекористування; "Правила гри", закони, нормативні акти, стандарти, міжнародні угоди і т.д. які відображаються в нормативно-правових актах із землеустрою, земельних відносин, кадастру, оцінки та охорони земель. До інститутів віднесено: національні та міжнародні професійні об'єднання землевпорядників, державні регуляторні органи із землеустрою, земельних відносин, земельного кадастру, охорони земель та інших природних ресурсів (уряд, галузеві міністерства і відомства, регіональні та місцеві адміністративні органи), наддержавні регуляторні органи з управління земельними ресурсами та землевпорядкування (ООН, Євросоюз і т.п.). Обгрунтовано ідею інституціональної мотивації розвитку землеустрою та землевпорядкування, зокрема, розроблено логічно-змістовну модель розвитку національної системи землевпорядкування, виходячи із еволюції запитів до її інформації, що базуються на засадах сталого розвитку країни та сталого (збалансованого) землекористування. Адже саме запити інституцій сталого розвитку загалом, та розвитку сталого (збалансованого) землекористування зокрема, визначатимуть нову, та головне — прийнятну світовим і національним середовищем, методологічну та організаційну базу побудови системи землеустрою та землевпорядкування та їх широкого впровадження. Обгрунтовано, що сприйняття ідей сталого розвитку в національних середовищах є ефектом інституціональної правонаступності — одним із головних теоретичних досягнень інституційної теорії і може слугувати неформальною інституційною основою переходу на новий етап побудови національної системи землевпорядкування на засадах новітньої інституціонально-поведінкової теорії. Зокрема, розвиток системи на нових принципах, визначатиме і побудову національних інституціональних основ розвитку землеустрою та землевпорядкування і розробку нової науково-теоретичної платформи в сучасних умовах. В основі такої наукової платформи повинна бути парадигма землеустрою та землевпорядкування щодо ринково-орієнтованої моделі земельного устрою України та її регіонів і економіки сталого розвитку землекористування. Розроблено логічно-змістовну модель інституціонального забезпечення синергетичної моделі розвитку землеустрою та землевпорядкування.


Дод.точки доступу:
Третяк , А.М.; Третяк, В.М.; Прядка, Т.М.; Капінос, Н.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)