Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Трубачёва, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Трубачёва, Світлана
    Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників [Текст] / Світлана Трубачёва // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметний проект -- навчальні компетентності
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливого значення в умовах профільного навчання. Наведено приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Трубачёва, Світлана
    Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу [Текст] / Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Процес навчання--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- способи навчальної діяльності
Анотація: Стаття присвячена проблемі реалізації компетентнісного підходу в освіті через універсалізацію навчальних дій, якими мають оволодіти учні для соціального становлення й професійно-орієнтованої підготовки. одним із підходів до розв'язання цієї проблеми є створенняінваріантної основи освітнього й виховного процесу у вигляді системи універсальних спомобів навчальних дій, які, з одного боку, будуть відігравати фундаменталізуючу роль у процесі формування змісту освіти, а з іншого, - узагальнювати та систематизувати вимоги до інтегрованого результату сучасної освіти - ключових компетентностей учнів. До основних універсальних блоків віднесено такі: загальнокультурний, особистісний, загальнонавчальний, технологічний, комунікативний. Характерними особливостями універсальних навчальних дій є по-перше, їх надпредметний і метапредметний характер; по-друге, спрямованість на забезпечення цілісності загальнокультурного, особистісного й пізнавального розвитку і саморозвитку особистості; по-третє, є основою організації й регуляції навчальної діяльності учня та основою для формування ключових компетентностей учнів.


Дод.точки доступу:
Раїса, Осадчук

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)