Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Тюріна, Ірина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Тюріна
,
Ірина
.
Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога [Текст] /
Ірина
Тюріна
> // Початкова школа. - 2020. -
№ 5/6 (трав.-черв.)
. - С. 37-39
Рубрики:
Школярі молодшого віку--Психологічна допомога
Кл.слова (ненормовані):
проєктивне малювання
--
колажування
--
мандалатерапія
--
тістопластика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тюріна
,
Ірина
.
Педагог НУШ - ресурсна особистість [Текст] /
Ірина
Тюріна
> // Початкова школа. - 2020. -
№ 2
. - С. 1-2.
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів
--
психологія вчителів
--
психологічний практикум
--
психологічний супровід
--
психічне здоров’я
--
психолого-педагогічна культура
--
стресостійкість вчителя
--
емоційний стан
--
емоційне вигорання
--
врівноваженість
--
емоційне навантаження
Анотація:
У статті представлено розробку психологічного практикуму для вчителів Нової української школи за темою "Вчитель НУШ – ресурсна особистість", мета якого - підвищення рівня стресостійкості вчителів; розвиток уміння керувати власними емоціями; формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості; профілактика емоційного вигорання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)