Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Тіхоненко, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 11
>
1.
Тіхоненко
, С. О.
Фонтезії як один із шляхів формування постмодерністського мислення [Текст] : На прикладі аналізу роману Джоан Ролінг "Гаррі Поттер і філософсьвий камінь" / С. О.
Тіхоненко
> // Зарубіжна література в школах України. - 2010. -
N 5
. - С. 43-48.
Кл.слова (ненормовані):
ЖАНР
--
ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тіхоненко
, С. О.
Два уроки з вивчення оповідання Райнера Марії Рільке "Пісня про Правду" [Текст] / С. О.
Тіхоненко
> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. -
№ 10
. - С. 45-49 : фото. - Зміст: Пісня про правду
ББК
74.268.0
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники австрійські--Поети, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Рільке Р. М.
Дод.точки доступу:
Рільке, Райнер Марія (австрійський поет, представник символістичної та містично-релігійної лірики ; 1875-1926) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гузь, О.
Система уроків з вивчення творчості Габріеля Ґарсіа Маркеса [Текст] : Премія 1982 року / О. Гузь, С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. -
№ 12
. - С. 16-28.
ББК
83
Рубрики:
Колумбійська література--Маркес Габріель Ґарсіа (1928-2014)
Кл.слова (ненормовані):
Гарсіа Маркес Г.
--
Сто років самотності, роман
--
Стариган з крилами, оповідання
--
магічний реалізм
--
Нобелівська промова Маркеса
--
проблематика й система образів роману
--
філософсько-естетична концепція
Анотація:
Запропоновано систему уроків, які мають на меті наступне: ознайомити старшокласників із життєвим і творчим шляхом патріарха латиноамериканської літератури, лауреата Нобелівської премії Г. Ґ. Маркеса; здійснити текстуальне дослідження оповідання Маркеса "Стариган з крилами" та роману "Сто років самотності"; розкрити глибокий психологізм у зображенні героїв та особливості поетики "магічного реалізму"; сприяти розвитку світоглядно-естетичних позицій учнів та вихованню інтелектуально розвиненої особистості.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Гарсіа Маркес, Габріель (колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії 1982 року ; 1928-2014) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Гузь, О. О.
Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70 [Текст] / О. О. Гузь, С. О.
Тіхоненко
, Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 42-57. - Зміст: "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
ББК
74.268.39
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Світова література--Планування уроків
Світова література--Контрольні роботи--Завдання
Письменники шведські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники австрійські, 20-21 ст.
Анотація:
Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас".
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Смірнова, Н. Б.; Ліндгрен, Астрід (1907-202) \про твір\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\; Нестлінгер, Крістін (1936) \про твір\
Знайти схожі
>
5.
Тіхоненко
, С. О.
Балада "Король Лір і його дочки" [Текст] : [2 уроки] / С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 6
. - С. 15-18.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Фольклор--Жанри--Балади
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
балада як жанр фольклору
--
види та тематика балад
--
аналітичне дослідження тексту
--
моральні уроки балади
--
образ короля Ліра
Анотація:
Подано розробку уроків, який має на меті наступне: ознайомити учнів із баладою як жанром фольклору й літератури; здійснити аналітичне дослідження староанглійської балади "Король Лір та його дочки"; акцентувати увагу учнівської аудиторії на глибокому психологізмі та моральному аспекті твору; охарактеризувати образ короля Ліра, розкрити його роль в світовій літературі; формувати аналітичні здібності учнів та розвивати навички психологічного аналізу та аналізу художніх образів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Козова, Т. О.
Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О.
Тіхоненко
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А.
--
Шиллер Ф.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Тіхоненко
, С. О.
Сенс співвідношення художніх світів у казці Джозефа Ред'ярда Кіплінга "Рікі-Тікі-Таві" [Текст] : [урок] / С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 58-59
ББК
74.268.39
Рубрики:
Письменники англійські, 19-20 ст.
Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналітико-інтерпретаційне дослідження
--
бережливе ставлення до природи
--
Рікі-Тікі-Таві
--
Кіплінг Дж. Р.
Анотація:
Подано методичні рекомендації до уроку, мета якого є наступною: проаналізувати казку, зробивши головний акцент на з'ясуванні співвідношення художніх світів твору; розкрити сенс авторського задуму казки; формувати в учнів бережливе ставлення до природи, прагнення жити в злагоді з оточуючим світом.
Дод.точки доступу:
Кіплінг, Джозеф Редьярд (англійський письменник, перший англійський нобелівський лауреат з літератури ; 1865-1936 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Тіхоненко
, С. О.
Прекрасний і потворний світи в поезіях Сергія Єсеніна "Біла береза" та "Пісня про собаку" [Текст] / С. О.
Тіхоненко
> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 45
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники російські--Поети, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Єсенін С. О.
Анотація:
План-конспект уроку зарубіжної літератури за творчістю Сергія Єсеніна.
Дод.точки доступу:
Єсенін, Сергій Олександрович (російський поет ; 1895-1925 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь, О. О.
Орієнтовне планування уроків для 6 класу [Текст] : Микола Васильович Гоголь. "Ніч перед Різдвом" : [4 уроки] / О. О. Гузь, С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 30-35
Рубрики:
Російська література--Гоголь Микола Васильович (1809-1852 рр.)
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
тема Різдва
--
народні традиції та звичаї
--
Ніч перед Різдвом, повість
--
елементи фольклору
Анотація:
Подано систему уроків за твором М. В. Гоголя "Ніч перед Різдвом", які мають на меті наступне: ознайомити учнів із творчістю та особистістю видатного письменника, здійснити аналітичне дослідження повісті; дати характеристику образів Вакули та Оксани, показати розкриття теми кохання; звернути увагу школярів на втілення українських народних традицій та звичаїв у творі; висвітлити роль фантастичних елементів у творі. Заняття мають з'ясувати роль і місце повісті М. Гоголя у контексті світової культури, зокрема в кінематографі та мультиплікації, а також сприяти вихованню національної самосвідомості учнів, гармонійної особистості.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Гузь, О. О.
Особливості поетичного втілення ідеї любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині." [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 1
. - С. 10-11. - Зміст: "Моє серце в верховині." / Р. Бернс.
Рубрики:
Письменники шотландські, 18 ст.
Кл.слова (ненормовані):
творчість Р. Бернса
--
художній світ ліричного героя
--
аналіз вірша
--
шотландський поет
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Гузь, О. О.
Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом [Текст] : уроки з вивчення творів Астрід Ліндґрен, Міхаеля Енде та Крістіне Нестлінгер : Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). "Міо, мій Міо" ; Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" / О. О. Гузь, С. О.
Тіхоненко
> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 13-20.
Рубрики:
Дитяча література--Ліндгрен Астрід (1907-2002 рр.)--Швеція
Дитяча література--Енде Міхаель (1929-1995 рр.)--Німеччина
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
аналітичне дослідження повісті
--
урок-діалог
--
перемога добра над злом
--
повість М. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"
--
утвердження моральних цінностей
Анотація:
Запропоновано конспекти уроків за творами шведської письменниці А. Ліндґрен і німецького письменника М. Енде. Мета поданих уроків - ознайомити учнів із сучасною європейською дитячою літературою, з творчістю вищеназваних авторів; здійснити аналітичне дослідження текстів творів, розвивати навички аналізу прозового твору та художнього світу письменників; розкрити гуманістичний пафос творів, особливості художнього втілення авторського задуму щодо вічної ідеї Добра і Милосердя. Занятя мають сприяти вихованню уважного читача та формуванню гуманістичного світогляду школярів.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко
, С. О.; Ліндґрен, Астрід (Астрід Анна Емілія ; шведська дитяча письменниця, чиї книги перекладені більш ніж 85 мовами та видані більше ніж у 100 країнах ; 1907-2002) \о ней\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)