Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Хмелевська, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Хмелевська, О. М.
    Досягнення Україною цілей розвитку тисячоліття у сфері освіти [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2013. - № 2. - С. 9-20
ББК 74
Рубрики: Освіта--Освітня система
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
рівень охоплення освітою -- доступність освіти -- якість освітніх послуг -- освітня політика -- Цілі Розвитку Тисячоліття
Анотація: Стаття присвячена аналізу ситуації щодо досягнення Україною цілей Розвитку Тисячоліття у сфері освіти. У ній розкриваються найважливіші здобутки України на шляху виконання Цілі "Забезпечення якісної освіти упродовж життя", проаналізовано основні заходи освітньої політики, що мали позитивний систематичний вплив на сферу освіти, висвітлено проблеми у реалізації задекларованих намірів, з урахуванням регіональних та міжпоселенських відмінностей. Запропоновано рекомендації щодо шляхів реалізації цільових освітніх індикаторів та оновлення матриці завдань після 2015 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Хмелевська, О. М.
    Основні трансформаційні зрушення у системі вищої освіти в Україні [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2014. - № 2. - С. 21-33 : граф. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4Укр)
Рубрики: Система вищої освіти--Сучасний етап розвитку
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади -- студентський контингент -- викладацький склад -- фінансування вищої освіти -- освітня політика
Анотація: У статті подано аналіз змін основних параметрів системи вищої освіти України на національному та регіональному рівнях, порівняння вітчизняних та міжнародних трендів у сфері вищої освіти, доведено необхідність адаптації мережі її закладів до існуючих демографічних та соціально-економічних викликів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Макарова, О. В.
    Типологізація регіонального людського розвитку: проблеми та перспективи використання [Текст] / О. В. Макарова, О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2015. - № 3. - С. 112-125 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Схема використання оцінки регіонального людського розвитку для розробки регіональної політики / авт. розроб. О. М. Хмелевської (2015 рік).
УДК
Рубрики: Людський розвиток--Регіональна політика
   Регіональна політика--Людський розвиток

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
регіональний людський розвиток -- інструменти політики -- індекс людського розвитку
Анотація: Людський розвиток як наукова категорія є досить складним та багатоаспектним об'єктом дослідження. Аналіз стану та тенденцій людського розвитку в регіонах України у 2004-2013 роках демонструє збереження значної міжрегіональної диференціації за основними характеристиками, а також виявляє низку негативних внутрішньорегіональних особливостей.


Дод.точки доступу:
Хмелевська, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Хмелевська, О. М.
    Освітні ризики у контексті людського розвитку [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 145-157. - Бібліогр.: с. 155-157.
УДК
Рубрики: Людство--Розвиток--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освітні ресурси -- суспільство знань -- освітній простір
Анотація: До освітніх ризиків людського розвитку запропоновано відносити ризики доступу, ризики участі, ризики якості та ризики використання освітнього потенціалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Хмелевська, О. М.
    Репетиторство як складова тіньової освіти та можливості його оцінювання в Україні [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2017. - № 1. - С. 37-53. - Бібліогр. с. 50-53 (24 назви)
Рубрики: Працівники освіти--Репетиторство
Анотація: Поширеність репетиторства в Україні є найменш дослідженою сферою, насамперед з огляду на обмежені можливості аналізу цього явища за даними офіційної статистики освіти. Узагальнення міжнародного досвіду показало, що приватне додаткове навчання у рамках засвоєння основної освітньої програми необхідно розглядати як невід’ємну складову тіньової освіти. Це дозволяє вирішити низку методологічних проблем. Швидке накопичення емпіричних даних про приватне репетиторство на міжнародному і національному рівні дозволяє зосередитися на домінуючих напрямах у науковій літературі щодо причин та наслідків експансії тіньової освіти, визначення її параметрів, моделей та локалізації. Поєднання інформації з різних джерел даних про надавачів та користувачів додаткових освітніх послуг дозволяє отримати нові кількісні та якісні дані, у тому числі для аналізу суб’єктів виробництва та споживання тіньової освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Хмелевська, О. М.
    Освіта для сталого розвитку: зміст та інституції [Текст] / О. М. Хмелевська // Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 29-42. - Бібліогр.: с. 40-42 (16 назв)
Рубрики: Сталий розвиток
   Освіта в Україні

Анотація: У низці програмних документів ЮНЕСКО та академічних публікацій освіту визнано невід'ємною частиною сталого розвитку та основою сталого суспільства. Це дає автору змогу дійти висновку, що взаємозв'язок трьох складових концепції сталого розвитку (економічної, соціальної та екологічної), а також комплексний характер Цілей Сталого Розвитку значно розширює суб'єктність і об'єктність освіти як соціального інституту, що нерозривно пов'язаний із ключовими сферами життєдіяльності суспільства. Якщо зміст соціального інституту трактувати як комплекс інституцій, то для ключового інструменту сталості - "освіти для сталого розвитку" на національному рівні можна визначити інституційне підґрунтя. Для цього на основі узагальнення міжнародного досвіду проаналізовано зміст та систематизовано напрями відповідної інституціональної роботи. Для України запропоновано зосередитися на розвитку таких освітніх інституцій: переорієнтація функціонального та предметного поля освіти; дизайн компетенцій; запровадження трансформаційної педагогіки; підтримка освітніх агентів; створення сталих навчальних середовищ; удосконалення координації та інтеграції; оновлення змісту освітніх реформ. У подальшому для кожної з цих освітніх інституцій доцільно уточнити ключові функції, інституціональний зміст і конкретні форми реалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)