Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Чуб, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Чуб
, Н. В.
Як утримати дитячу увагу? [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. -
№ 12. - Вкладка "Актуальні діалоги" (№ 13).
- С. 1-3.
ББК
74.202.4
Рубрики:
Увага--Навчання--Методика
Анотація:
Стаття пропонує вчителям прийоми і додаткові стимули для втримання уваги дитини в процесі навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Чуб
, Н. В.
Як працювати з дітьми, які не хочуть вчитися [Текст] / Н. В.
Чуб
> // ФІзичне виховання в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 13-16
ББК
88.8
Рубрики:
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
хронічно неуспішна дитина
--
небажання вчитися
--
слабкий учень
--
гіперактивна дитина
--
дитина вимогливих батьків
--
обдарована дитина
Анотація:
У рубриці "Поради психолога" представлено найбільшу вчительську проблему учні які не хочуть вчитися. Суворою науковою мовою небажання вчитися називається відсутністю мотивації. І завдання вчителя - підвищувати цю саму мотивацію всіма засобами.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Чуб
, Н. В.
Як працювати з сором'язливими учнями [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. -
№ 4
. - С. 37-39.
Рубрики:
Психологія педагогічна--Вчитель і учень
Кл.слова (ненормовані):
сором'язлива дитина
--
навчання дитини
--
відповідь з місця
--
виклик до дошки
--
сильні сторони дитини
Анотація:
У рубриці "Поради психолога" досліджується проблема розпізнання сором'язливої дитини, її навчання і бачення сильних і слабких сторін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Чуб
, Н. В.
7 кращих прийомів роботи з хуліганами й ледарями [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. -
№ 10
. - С. 37-38.
Рубрики:
Психологія--Дитяча
Кл.слова (ненормовані):
похвала
--
прорив
--
ситуація успіху
--
дружба
--
ефективна мотивація
Анотація:
У рубриці "Поради психолога" подано 7 кращих прийомів роботи з хуліганами й ледарями. "Нічого не робить", "хронічний двієчник", "всі на ньому хрест поставили" "розумний,але вкрай ледачий" - такими епітетами нагороджують тих, хто "тягне на дно весь клас".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Чуб
, Н. В.
Як працювати із сором'язливими учнями [Текст] / Н. В.
Чуб
> // ФІзичне виховання в школах України. - 2017. -
№ 9
. - С. 37-39.
Рубрики:
Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
сором'язливі діти
--
відповідь з місця
--
сильні сторони дитини
--
психологічна підтримка
Анотація:
Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючи на труднощі. Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити. А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромляться виступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очах однокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У таких випадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайде підхід.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Чуб
, Н. В.
Як зарадити собі у складних ситуаціях на уроці [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. -
№ 1
. - С. 38-39.
Рубрики:
Педагогіка--Вчитель
Психологія--Практична
Кл.слова (ненормовані):
поради психолога
--
вчитель
--
педагогічні ситуації
Анотація:
У статті розглянуто різні педагогічні ситуації, які вимагають швидкості ухвалення рішень, швидкості реакцій і вміння використовувати нестандартні підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Чуб
, Н. В.
Ораторське мистецтво for teacher [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. -
№ 2
. - С. 14-16.
Рубрики:
Ораторське мистецтво--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
ораторська майстерність вчителя
--
підготовка до виступу
--
підготовка голосу
--
жести
--
погляд
--
паузи
--
нервування
Анотація:
У статті вміщено поради психолога щодо вдосконалення ораторських здібностей сучасного педагога під час підготовки та проведення публічних виступів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Чуб
, Н. В.
Як підвищити працездатність дітей наприкінці чверті [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Педагогічна майстерня. - 2018. -
№ 3
. - С. 35-37 : табл., фот.
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Дитяча психологія--Досвід роботи--Харків, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
мотивація
--
навантаження
--
"крива працездатності"
Анотація:
З'ясуймо, що відбувається з дітьми наприкінці навчальної чверті, і спробуймо продумати способи зміни ситуації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Чуб
, Н. В.
Агресивність. "Важкі" діти. Як знайти підхід [Текст] / Н. В.
Чуб
> // Фізичне виховання в школах України. - 2018. -
№ 5
. - С. 36-38.
Рубрики:
Дитяча психологія--Агресивність
Кл.слова (ненормовані):
агресія
--
дитяча агресивність
--
агресивні діти в школі
Анотація:
У статті подано поради та рекомендації вчителям щодо роботи з учнями агресивної поведінки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Чуб
, Н. В.
Агресивна дитина на уроці [Текст] : причини, усвідомлення, допомога / Н. В.
Чуб
> // Педагогічна майстерня. - 2019. -
№ 9
. - С. 26-28 : фот.
Рубрики:
Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади
Дитяча психологія--Молодший шкільний вік
Психологічна агресія
Психологічна допомога--Діти
Кл.слова (ненормовані):
дитяча агресивність
--
агресивна поведінка
--
психологічна підтримка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)