Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шалда, Наталія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Шалда, Наталія
    Поділилась осінь з нами щедро різними дарами : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи (природа+математика+сенсорика) [Текст] / Наталія Шалда, Валентина Бороденко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 30-32
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- діти молодшої групи -- дидактична гра -- дослідницька діяльність
Анотація: Подано цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи (природа+математика+сенсорика). Такі заняття з використанням дослідницької діяльності доцільно проводити в осінню пору, вивчаючи тему "Овочі й фрукти".


Дод.точки доступу:
Бороденко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шалда, Наталія
    Зимові картини, що випромінюють тепло : цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кірдій [Текст] / Наталія Шалда, Олена Чаус // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 30-34
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- ІКТ -- художня культура
Анотація: Пропонується цикл занять для дітей старшої групи за творами В. Кордій, мета якого - формувати вміння емоційно сприймати репродукції картин та відчувати їхній настрій; вправляти в умінні розглядати, розуміти твори мистецтва; сприяти розвитку сенсорних аналізаторів; спонукати дітей до фантазування на основі запропонованих сюжетів картин, використовуючи прийоми ТРВЗ; учити комбінувати елементи зимового пейзажу на інтерактивній дошці у єдиній зимовий колаж; стимулювати мовленнєву ініціативу й активність; розвивати уяву, товариськість та ін.


Дод.точки доступу:
Чаус, Олена

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Шалда, Наталія.
    Книжка в гості завітала - малят вчила й з ними грала [Текст] : інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань для дітей середньої групи / Наталія Шалда // Палітра педагога. - 2018. - № 2. - С. 26-28 : фот.
Рубрики: Дошкільне виховання--Інтегрована освіта
   Діти--Виховання--Книги

Кл.слова (ненормовані):
вправа-міркування -- загадування-відгадування загадок -- гра -- дидактична гра -- гра-драматизація -- перегляд фрагмента мультфільму -- дидактична вправа
Анотація: У роботі з розвитку мовлення дітей ніяк не обійтися без книжки. Це й наочність, і засіб пізнання, і джерело емоційних вражень, і місточок до освоєння предметного довкілля та світу культури. Подано приклад реалізації мовленнєвих завдань під час ознайомлення вихованців з різними видами дитячих книжок та правилами бережного користування ними.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Неселевська, Ольга
    У садочку влітку не нудьгують дітки : фотоконкурс "Наші діти" [Текст] / Ольга Неселевська, Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Конкурс
Кл.слова (ненормовані):
фотоконкурс
Анотація: Ольга Неселовська, директор, та Наталія Шалда, вихователь-методист, ЗДО № 1 "Дзвіночок" з міста Шостки Сумської області надіслали світлини на фотоконкурс "Наші діти" літніх ігор і розваг на ігрових майданчиках дитсадка.


Дод.точки доступу:
Шалда, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

5.


    Шалда, Наталія
    Ягоди - соковиті дарунки літа : цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 25-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта
Кл.слова (ненормовані):
художня літератра -- розвиток мислення -- організація занять -- спостереження за ягідними рослинами
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи. Мета занять - продовжити формувати уявлення дітей про характерні ознаки, якості й особливості лісових та садових ягід, ягідних кущових рослин (смородини, порічки, аґрусу, малини, полуниці, суниці, ожини) та дерев (шовковиці тощо); вчити розрізняти ягідні кущі за листям, квітами; ягоди - за місцем зростання, кольором, смаком, формою, насінням; ознайомлювати дітей з умовами росту ягідних рослин, догляду за ними та окремими способами розмноження; продовжувати збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Шалда, Наталія.
    Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес [Текст] / Наталія Шалда // Палітра педагога. - 2018. - № 6. - С. 7-10
Рубрики: Дошкільна освіта--Ігри
Анотація: Вплив дитячих ігор з конструктором на сенсорний, інтелектуальний, креативний розвиток дошкільнят.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Шалда, Наталія
    Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Кузьміна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ІКТ -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.


Дод.точки доступу:
Кузьміна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Заклад дошкільної освіти--Управління
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- робота з колективом
Анотація: "Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати?" В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Шалда, Наталія
    Про корисні апельсини - насолоду для дитини : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи [Текст] / Наталія Шалда, Тетяна Гутянка // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 24-28
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність
Анотація: "Найефективніше знання про навколишній світ дошкільнята засвоюють під час активної пізнавальної діяльності. Причому в процесі дослідження бажано задіювати всі органи чуття. Тоді отримана інформація буде цілісною та системною і надовго закарбується в пам'яті дітей, як і пережиті позитивні емоції. Особливо якщо предмет дослідження - апельсин. Як-от у пропонованому циклі занять, розроблених за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт" (наук. кер. Катерина Крутій)."


Дод.точки доступу:
Гутянка, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Шалда, Наталія
    Упроваджуємо STREAM-освіту : методична панорама освітньої діяльності з дітьми [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 9-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- система роботи -- інженерне мислення
Анотація: "Упровадження будь-якої нової освітньої технології чи системи потребує ініціативності, сміливості, копіткої підготовчої роботи та підтримки колег. Своїм досвідом мотивування педагогів і занурення у STREAM-освіту ділиться авторка публікації."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Шалда, Наталія
    Нум досліджувать оці дуже різні камінці! : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 14-16
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- інтегрована освіта -- природознавче виховання
Анотація: "Подане заняття - приклад роботи з дітьми за програмою "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт". У його основі лежить практична й дослідницька діяльність малят, побудована на основі принципу міжпредметної інтеграції "Бачу, чую, відчуваю, граю,творю" із залученням усіх аналізаторів."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Шалда, Наталія
    Зростають майбутні дослідниці, Конструкторки та винахідниці [Текст] / Наталія Шалда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - З обкладинки
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Конкурс
Кл.слова (ненормовані):
фотоконкурс
Анотація: На першій сторінці обкладинки на фотоконкурс "Наші діти" представлено фото дошкільнят із ЗДО № 1 міста Шостки Сумської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Шалда, Наталія.
    Будьмо чемними [Текст] : заняття морально-етичного спрямування для дітей середньої групи / Наталія Шалда // Палітра педагога. - 2020. - № 11. - С. 16-18 : рис.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання
   Дошкільне виховання--Інтегроване навчання

   Дошкільна педагогіка--Інтегрована освіта

   Дошкільне виховання--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
правила ввічливого спілкування -- моделі доброзичливого спілкування -- поняття чемності -- поняття вихованості -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)