Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шевкун, Марія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 64-96 : іл. - Бібліогр.: с. 82. - Зміст: Зміст і мета заняття ; Конспект занять. - Продовж. в № 9-10. - С. 74-96
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний статус дитини -- Інклюзивна освіта -- етапи корекції -- діагностичний етап -- корекційно-розвивальний етап -- етап оцінки ефективності корекційного впливу -- діти із затримкою психічного розвитку -- вніб 3
Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес.


Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 74-94. - Поч. в № 7-8.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- вніб 3
Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес. Продовження авторської програми. Заняття 12-21.


Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] : для дітей з особливими потребами в системі інклюзивної освіти / Марія Шевкун, Оксана Давиденко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 78-96 : рис. - Початок. - 2018. - № 7-8, № 9-10
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта -- вніб 3


Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)