Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Шевкун, Марія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Шевкун
,
Марія
.
Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] /
Марія
Шевкун
, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 7/8
. - С. 64-96 : іл. - Бібліогр.: с. 82. - Зміст: Зміст і мета заняття ; Конспект занять. - Продовж. в № 9-10. - С. 74-96
УДК
376-056.26
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний статус дитини
--
Інклюзивна освіта
--
етапи корекції
--
діагностичний етап
--
корекційно-розвивальний етап
--
етап оцінки ефективності корекційного впливу
--
діти із затримкою психічного розвитку
--
вніб 3
Анотація:
Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес.
Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шевкун
,
Марія
.
Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] /
Марія
Шевкун
, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 9/10
. - С. 74-94. - Поч. в № 7-8.
УДК
37.015.3:159.922.76
Рубрики:
Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
--
вніб 3
Анотація:
Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес. Продовження авторської програми. Заняття 12-21.
Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Шевкун
,
Марія
.
Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] : для дітей з особливими потребами в системі інклюзивної освіти /
Марія
Шевкун
, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 11/12
. - С. 78-96 : рис. - Початок. - 2018. - № 7-8, № 9-10
УДК
376-056.26
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
--
вніб 3
Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)