Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Щока, Ольга$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Стишов, Олександр.
    Особливості стилістичного використання фразеологізмів у творах Бориса Грінченка [Текст] / Олександр Стишов, Ольга Щока // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 12. - С. 3-8. - Бібліогр.: 37 назв.
Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
мова художнього твору -- вивчення творчості Б. Грінченка -- фразеологізм -- стилістика -- фразеологічна одиниця -- стилістична класифікація фразеологізмів
Анотація: Розглянуто основні стилістичні функції фразеологізмів у прозових творах Бориса Грінченка. Проаналізовано використання фразеологічних одиниць письменником із певною метою в конкретних творах. Здійснено статистичні підрахунки частотності вживання тих чи тих усталених словосполучень і виразів зі стилістичного погляду, подано діаграми для наочності.


Дод.точки доступу:
Щока, Ольга

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Щока, Ольга.
    Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка [Текст] / Ольга Щока // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 28-33. - Бібліогр.: 33 назви.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія
   Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
фразеологія -- методика -- текстоцентричний підхід -- 10 клас -- комунікативна компетентність -- вивчення творчості Б. Грінченка -- мова художнього твору
Анотація: Розглянуто розділ "Фразеологія" у шкільній програмі та підручниках. Наведено переваги текстоцентричного підходу до вивчення сталих словосполучень. Спираючись на цей метод навчання фразеології, складено вправи на матеріалі текстів Бориса Грінченка. Завдання мають профільний рівень і призначені для учнів 10 класу. Метою пропонованих вправ є забезпечення формування комунікативної компетентності школярів на основі реальної ситуації - тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)