Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Ai, Huu Tran$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ai, Huu Tran
    Factors of consumers acceptance of organic food [Text] / Huu Tran Ai // Актуальні проблеми економіки. - 2017. - № 3. - P150-157 : табл. - Бібліогр.: 25 назв
Рубрики: Економіка торгівлі -- Маркетинг--Органічні продукти харчування--Споживча поведінка--Споживче сприйняття--В'єтнам
Анотація: У статті досліджено роль особистісних, економічних та соціальних складових прогнозування ставлення в’єтнамських споживачів та їх намірів стосовно придбання органічних продуктів харчування. Результати аналізу демонструють, що ставлення до органічних продуктів пов’язане зі сприйняттям ризиків, довірою до ринкових агентів, інституціональними та суб’єктивними нормами поведінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)