Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Ali, Amran$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ali
,
Amran
Corporate social responsibility and investors’ satisfaction influence on investors’ loyalty [Text] /
Ali
Amran
, Kashif ur Rehman, Muhammad Akram> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. -
№ 8
. - P348-357 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Економіка підприємства--Корпорації--Інвестування--Пакистан
Бізнес--Соціальна відповідальність
Анотація:
У статті висвітлено, що світова фінансова криза збільшила кількість корпоративних банкрутств, посилила конкуренцію на гіперринку, а підвищення вимог до корпоративної соціальної відповідальності примусила корпорації виділяти на неї значні кошти. Дослідження соціальної відповідальності присвячені переважно її впливу на фінансові результати корпорацій. В межах теорії поведінкових фінансів більшість вчених досліджують вплив соціальної відповідальності на рішення інституційних інвесторів. Вважається, що поведінка приватних та дрібних інвесторів має незначний вплив. Однак корпорації часто залежать саме від цього роду інвесторів. Стаття закриває пробіл, аналізуючи вплив соціальної відповідальності на рішення інвесторів, їх задоволеність та лояльність. Це розвідувальне дослідження на основі первинних даних, зібраних у приватних і дрібних інвесторів. Продемонстровано суттєвий вплив соціальної відповідальності корпорацій на задоволеність та лояльність інвесторів у Пакистані.
Дод.точки доступу:
Rehman, Kashif ur; Akram, Muhammad
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)