Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Chuang, Li-Min$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Chuang
, Li-
Min
Electronic service quality and attitudes towards adolescents' online purchasing : mediating effect of reputation and perceived risk [Текст] / Li-
Min
Chuang
, Shu-Tsung Chao, Po-Hua Liu> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. -
№ 8
. - С. 441-451 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Економіка торгівлі--Електронна комерція--Молодіжна он-лайн купівля--Тайвань
Анотація:
У статті показано, що, незважаючи на експоненійне зростання молодіжної онлайн-купівлі в останнє десятиліття, молодіжні наміри купувати досліджено недостатньо. Оцінено основні чинники впливу на рішення молоді щодо купівлі, запропоновано та емпірично протестовано модель прийняття рішень щодо купівлі онлайн. Було опитано 400 студентів молодших курсів на Тайвані (18-24 роки), які відповіли на запитання анкети стосовно їхніх загальних даних, академічної успішності та споживчої поведінки в Інтернеті. Результати показали, що якість електронного сервісу та репутація позитивно впливають на рішення про купівлю онлайн; сприйняття ризику негативно впливає на таке рішення. Оцінено взаємозв'язок репутації та ризику для якості електронного сервісу та наміру онлайн-купівлі, і результати оцінювання вказують на існування такого взаємозв'язку. Зазначено, що існування ризику не має значного впливу на репутацію онлайн-шоппінгу в цілому.
Дод.точки доступу:
Chao, Shu-Tsung; Liu, Po-Hua
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ho, Chi-
Min
g
.
Reexa
min
ation of the relationship between internationalization and firm performance [Text] / Chi-
Min
g Ho, Li-
Min
Chuang
, Chi-Yu Chen> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. -
№ 11
. - P450-462 : рис., табл. - Бібліогр.: 23 назви
ББК
65.58
Рубрики:
Економіка Тайваню--Економіка підприємства--Зовнішньоекономічна діяльність підприємств -- Міжнародна діяльність фірм
Анотація:
У статті проведено системний аналіз та переоцінку залежності між інтернаціоналізацією фірми та її ефективністю з точки зору контексту. Результати аналізу довели, що: 1) причинами протиріч між інтернаціоналізацією фірми та її ефективністю можуть бути доведення економічної ефективності та швидкість інтернаціоналізації; 2) за умови врахування ефективності витрат на працю інтернаціоналізація фірми підвищує її ефективність. Наприклад, корпорації на Тайвані використовують стратегію дешевої праці для підвищення конкурентоздатності; 3) залежність між темпом інтернаціоналізації та ефективністю витрат на графіку має U форму.
Дод.точки доступу:
Chuang
, Li-
Min
; Chen, Chi-Yu
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)