Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Nieh, Fang-Pei$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Nieh, Fang-Pei.
    Key success factors innovative management in catering industry [Text] / Fang-Pei Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 12. - P400-408 : рис., табл. - Бібліогр.: 17 назв
ББК 65.442
Рубрики: Економіка побутового обслуговування--Ресторанний бізнес--Виїзне обслуговування банкетів--Кейтерингові компанії
Анотація: У статті визначено ключові фактори успіху інноваційного менеджменту в кейтерингу. Застосовано метод аналітичної ієрархії для побудови ієрархічної моделі за 4 показниками: учасник інновації, організаційна система, захист інновації та навколишнє середовище. Мета моделювання – структурувати та вибудувати в ієрархії, а також кількісно виміряти індикатори інноваційного менеджменту в кейтерингу. Опитано 256 менеджерів та споживачів, визначено фактори інноваційного менеджменту, кожному з них задано певну вагу. Результати моделювання показали, що: 1) організаційна система має визначальну роль в інноваційному менеджменті. У межах організаційної культури особливо важливими є підтримка змін та толерантність до помилок; 2) для захисту інновації принципово важливою є організаційна приватність; 3) для всіх учасників інноваційного процесу принципово важливою є здатність до комунікації керівників відділів досліджень та розробок; 4) у блоці "навколишнє середовище" найважливішою позицією є взаємодія зі споживачами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Nieh, Fang-Pei.
    The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry [Text] / Fang-Pei Nieh // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - P421-430 : рис., табл. - Бібліогр.: 25 назв
ББК 65.44
Рубрики: Економіка побутового обслуговування--Ресторанний бізнес--Індустрія кейтерингу
Анотація: У статті досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерингу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом – фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет – 500, повернено 357. З них 39 є недійсними, 318 – дійсними, процент відгуку – 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Nieh, Fang-Pei.
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty (in quick service restaurant industry) [Text] / Fang-Pei Nieh, Ching-Yung Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - №3 . - P425-435 : рис., табл. - Бібліогр.: 18 назв
ББК 65.431
Рубрики: Індустрія гостинності та туризму на Тайвані--Економіка громадського харчування--Маркетинг
Анотація: У статті показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо – харчування поза домом набирає популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу – ключ до стійкої прибутковості бізнесу. Методом випадкової вибірки серед клієнтів ресторану швидкого харчування "Proroyal" було розповсюджено 300 анкет. 218 з них можна вважати дійсними, процент відгуку – 72,6%. Дані проаналізовано методами факторного та регресійного аналізів, а також за допомогою ієрархічної регресії. Результати аналізу виявили, що: 1) вартість бренду суттєво позитивно корелює з лояльністю клієнтів; 2) сприйняття цінності споживачами також суттєво і позитивно корелює з вартістю бренду; 3) особливо суттєва позитивна кореляція спостерігається між сприйняттям цінності споживачами та їх лояльністю; 4) сприйняття цінності має стримуючу дію на залежність між вартістю бренду та лояльністю клієнтів. Розроблено рекомендації та пропозиції для ресторанів швидкого харчування щодо вартості бренду та лояльності клієнтів.


Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Nieh, Fang-Pei.
    Key success factors in catering industry management [Текст] / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.431
Рубрики: Економіка громадського харчування--Виїздне обслуговування--Організація управління--Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кейтеринг -- управління -- ключові фактори успіху -- аналітична ієрархія
Анотація: У статті досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналітичної ієрархії побудовано ієрархічну модель з такими складовими: інструкція по роботі у закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали, що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.


Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)