Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Pursky, O. I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Pursky, O. I.
    Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market [Text] / O. I. Pursky, B. V. Grynyuk, D. A. Shestopal // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - P407-413 : форм. - Бібліогр.: 16 назв
Рубрики: Економіка торгівлі--Електронний торговельний ринок--Маркетинг--Витрати на рекламу -- Кількість продавців
   Математичні методи і моделі в економіці

Анотація: У статті використано класичну модель Селопа із симетричною диференціацією товарів у припущенні, що рекламні витрати є параметром функції споживчої корисності, яка безпосередньо зміщує криву попиту. Показано, що при вільному вході на електронний торговельний ринок прибуток Інтернет-продавців збільшується пропорційно до кількості покупців, у той час як витрати на рекламу збільшуються пропорційно до кубічної залежності від числа покупців. Доведено, що кількість продавців на електронному ринку в конкурентній рівновазі з вільним входом перевищує соціально оптимальну кількість продавців, оскільки витрати кожного з продавців на рекламу в конкурентній рівновазі є нижчими за оптимальний рівень.


Дод.точки доступу:
Grynyuk, B. V.; Shestopal, D. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)