Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Фенцик, О.
Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору [Текст] / Оксана Фенцик> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 7
. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Літературознавство--Мова художнього твору
Українська література--Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
художній твір
--
формозмістова єдність літературного твору
--
лінгвістичний аналіз
--
специфіка мови художньої літератури
--
лексичний рівень твору
--
художній синтаксис
--
метод
спостереження
--
стилістичний експеримент
Анотація:
У статті досліджується проблема вивчення специфіки мови художнього твору, розглянуто теоретичні основи лінгвістичного аналізу, який може бути складовою різних типів аналізу або самостійним шляхом усвідомлення ідейно-художнього змісту твору в єдності його форми і змісту, висвітлено аспекти аналізу мови твору, описано застосування його на матеріалах епічних творів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сиротюк, Володимир
.
Метод
и і прийоми навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Володимир Сиротюк> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Фізика--
Метод
ика викладання
Кл.слова (ненормовані):
ДИДАКТИЧНИЙ ПРИЙОМ
--
СЛОВЕСНІ
МЕТОД
И
--
ПОЯСНЕННЯ
--
БЕСІДА
--
МЕТОД
СПОСТЕРЕЖЕННЯ
--
МЕТОД
СПРОБ
--
ДОСЛІДИ
--
АНАЛОГІЇ
--
САМОСТІЙНА РОБОТА
Анотація:
У статті зазначені основні
метод
и викладання фізики у сучасній школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Холод, Марина
.
Педагогічний досвід [Текст] :
метод
ична робота / М. Холод> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. -
№ 17
. - С. 30-35 : табл. - Зміст: Витяг із протоколу засідання
метод
ичної ради ; Карта виявлення та вивчення педагогічного досвіду
Рубрики:
Освіта--
Метод
ична робота
Кл.слова (ненормовані):
метод
вивчення літератури
--
метод
спостереження
--
метод
експертних суддів
--
метод
анкетування
--
метод
портфоліо
--
етапи вивчення досвіду
Анотація:
Педагогічний досвід як результат практики є критерієм істини: він або підтверджує, або відкидає певні нововведення. стаття пропонує алгоритм дій із проблем и виявлення, вивчення, узагальнення і впровадження педагогічного досвіду.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Бобро, Л. В.
Характеристика рівнів сформованості в дітей 5-7 років уміння долати страх [Текст] / Л. В. Бобро> //
Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 59-64 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
37(05)"540*3"
159.9(05)"540*3"
Рубрики:
Дошкільне виховання--Педагогічне виховання дітей
Діти дошкільного віку--Емоційно-вольові процеси--Дитячі страхи
Наукові дослідження--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
страх
--
дошкільники
--
уміння долати страх
--
метод
спостереження
Анотація:
У статті визначено сутність поняття "уміння дошкільника долати страх". Проаналізовано результати констатувального етапу експерименту. Проаналізовано результати використаних
метод
ів дослідження: бесід,
спостереження
, проектної
метод
ики. Надано кількісну та якісну характеристику отриманих даних.
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Гільберг, Тетяна
.
Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова школа. - 2019. -
№ 11
. - С. 31-38. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики:
Я досліджую світ--Екскурсії
Кл.слова (ненормовані):
проведення екскурсій
--
види екскурсій
--
екскурсія в початковій школі
--
урок-екскурсія
--
метод
спостереження
--
орієнтовні інструкційні картки
--
зміст екскурсій
--
молодші школярі
Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)