Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Особистісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-53 
1.


    Москалець, В. П.
    Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності [Текст] / В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 10. - С. 1-8
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Алієва, Е.
    На порозі дорослого самостійного життя [Текст] : активізація особистісного зростання у старшокласників засобами соціально-психологічного тренінгу / Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 18/19. - С. 21-27.
ББК 88
Рубрики: Методи досліджень--Соціальна психологія--Особистісний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
психологічні дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дубовик, С.
    Мовчати-уміння, слухати-мистецтво! [Текст] / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5назв.
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
культура слухання -- культура спілкування -- особистісний і мовленнєвий розвиток учнів
Анотація: Стаття присвячена одній з актуальних проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів. Мета статті - звернути увагу на значущість проблеми формування культури слухання як однієї із важливих складових культури спілкування у методиці навчання української мови, оскільки найважливішою освітньою метою і завданням школи є всебічний особистісний і мовленнєвий розвиток учнів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шумаков, В. А.
    Проблема реализации личностного ресурса исследователя в научной детельности [Текст] / В.А.Шумаков // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 3. - С. 239-244. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Філософія--Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
евристичне пізнання -- особистісний ресурс -- наукове пізнання -- творчий потенціал особистості -- наукова діяльність -- інтуіція -- інтелектуальна активність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Лисенко, О. М.
    Проект "Модель формування соціального розвитку учнів" / О. М. Лисенко // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-11
Рубрики: Педтехнології--Технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів
Кл.слова (ненормовані):
соціальний розвиток -- соціальні компетнції -- особистісний розвиток -- життєва активність учнів
Анотація: В статті представлено методику використання технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів у ситемі проектування виховної роботи класу класним керівником.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Иванченко, Г.
    Экзистенциальный опыт ученичества [Текст] : инвариантное и уникальное: культурные универсалии и психологические инварианты / Галина Иванченко. Виктор Новиков // Библиотечное дело. - 2011. - № 10. - С. 30-31 . - ISSN 1727-4893
ББК 71
Рубрики: Культура--Психологія
Кл.слова (ненормовані):
культурологія -- особистісний розвиток


Дод.точки доступу:
Новиков, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

7.


    Колпакова, М. Ю.
    Диалог в работе психолога с детьми [Текст] / М. Ю. Колпакова // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 119-128. - Библиогр.: с. 127-128 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Практична психологія--Шкільний психолог
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дементева, И. Ф.
    Факторы риска современного детства [Текст] / И. Ф. Дементева // Социс. - 2011. - № 10. - С. 108-114. - Библиогр.: с. 114
ББК 60.550.53
Рубрики: Соціологія сім'ї
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- особистісний розвиток -- ризики

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Казарина, В. В.
    Инновационная деятельность учителя как фактор преодоления личностно-профессиональных деформаций [Текст] / В. В. Казарина // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.204
Рубрики: Педагогічна майстерність--Учителі--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
особистісний ріст -- інноваційна діяльність -- професіоналізм учителя


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Піроженко, Т.
    Особистісний потенціал дошкільника: умови розвитку в сучасному суспільстві [Текст] / Тамара Піроженко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 8-15
ББК 74.100.55
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Творчі здібності
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- соціокультурний простір -- творчий потенціал
Анотація: В статті аналізуються психолого-педагогічні умови розвитку особистісного потенціалу сучасної дитини та креативності як його головної характеристики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Синичин, В.
    Експеримент у системі методичної роботи " Школи розвитку" [Текст] / Вікторія Синичин // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5. - С. 9-17
ББК 74.204
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
потенціал учнів -- апробація -- особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Онаць, О.
    Управління розвитком педагогічної культури вчителя [Текст] / Олена Онаць // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 4-10. - Бібліогр.: с. 10
ББК 74.204
Рубрики: Вчитель--Педагогічна культура--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- особистісний підхід -- методологічна основа


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Голуб, Л.
    Шкільний методичний кабінет [Текст] / Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 6-9
ББК 74.204
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
евристика -- особистісний підхід -- творча самореалізація


Дод.точки доступу:
Синяговська, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Добрянський, Ігор.
    Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / Ігор Добрянський, Інга Кузнєцова // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 51-58
ББК 74.480.65
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокурсників у ВНЗ -- гуманістичні стосунки -- суб'єкти навчального процесу -- активна життєва позиція -- складові психолого-педагогічного супроводу першокурсників -- гуманітарний характер навчального простору -- особистісний розвиток студентів -- професійний розвиток студентів
Анотація: У статті представлені складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників ВНЗ на прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки, у якому ця проблема розглядається в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією його розвитку.


Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Інга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Шевченко, Н.
    Розвиток уявлень про категорію "смисл" у психологічній теорії діяльності / Н. Шевченко // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Теорія
Кл.слова (ненормовані):
смисл -- смисловий підхід -- особистісний смисл -- смислові утворення -- смислова установка -- смисловий конструкт -- операційні смисли -- смислова сфера особистості -- смислова реальність
Анотація: У статті проаналізовано розвиток уявлень про смисл на рівні категорійного аналізу в пояснювальному форматі психологічної теорії діяльності. Показано, що теоретична модель смислу як частина загальнопсихологічної теорії пройшла у своєму становленні низку етапів, які здійснили істотний вплив нарозвиток психологічної думки, - від постановки проблеми смислу як психологічної категорії, відокремлення відмінностей особистісного смислу від значень, розвитку ідей, пов’язаних із проблематикою смислотворення, до інтегрованого підходу до розв’язання проблеми смислу, спроб створити цілісну психологічну теорію смислу, розкрити та описати смислову природу психічного.


Знайти схожі

16.


    Скулиш, Євген.
    Психологічні аспекти компетентності випускників академії [Текст] / Є. Скулиш, О. Охременко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 108-117 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Юридична
Кл.слова (ненормовані):
неявні знання -- неформалізовані завдання -- професіоналізація -- особистісний стиль -- компетентність
Анотація: Аналізується системна складова освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Розглядається проблема активації неявних знань під час виконання складових неформалізованих професійно спрямованих завдань. Неявні знання як складова професійної компетентності тлумачиться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Охременко, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Волошин, Оксана
    Деструктивні емоційні стани підлітків. Соціально-психологічні аспекти генези [Текст] / Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 20. - С. 4-6. - Бібліогр.: с. 6
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструктивна поведінка -- самоствердження -- особистісний чинник


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Олійник, І.
    Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи [Текст] / Іван Олійник // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 70-77. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації
   Виховання--Здоровий спосіб життя

Кл.слова (ненормовані):
навчальний матеріал -- природні здібності -- особистісний розвиток -- здоров'язберігаючі засади
Анотація: Основна ідея реформування школи - розумне розвантаження учнів, зменшення обсягу навчального матеріалу, способів його представлення, зокрема інтеграції як міждисциплінової, так і блочної у межах сумісних предметів. Сучасне і перспективне розуміння якості освіти передбачає, що вона визначається не лише кількістю і якістю знань, але і якістю особистісного, психічного, фізичного, громадянського розвитку покоління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Вебер, С. А.
    О механизме реализации личностных ресурсов старшеклассников через проектную деятельность [Текст] / С. А. Вебер // Воспитание школьников. - 2013. - № 1. - С. 16-23. - Библиогр.: с. 23 . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Проектна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- проети -- особистісний ресурс


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Рибачек, Тетяна
    Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми [Текст] / Тетяна Рибачек // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 10. - С. 8-11
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- особистісний підхід -- обдарованість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Палтишев, Микола
    Педагогіка розуміння. Навчити - означає зрозуміти [Текст] / Микола Палтишев // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 52-56
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Особистісний підхід
   Педагоги-новатори--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дитяча жорстокість -- суїцид -- навчально-виховний процес -- здібності -- розуміння дитини -- обдарованість
Анотація: У статті автор актуалізує найболючіші проблеми сучасної школи. Розкриває причини їх виникнення та на прикладах демонструє "як" і "що" робити вчителям, щоб їх позбутися назавжди. Автор пропонує вчителям опанувати "педагогіку розуміння", бо вважає, що на сучасному етапі розвитку освіти такі особистісні підходи, як педагогіка розуміння, мають стати основою для розвитку дитини, підтримкою її у складний час розвитку нашого суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Гурлєва, Т. С.
    ВІдповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній [Текст] / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 6. - С. 67-73 : табл. - Бібліогр. : 21 назва.
ББК 88.8
Рубрики: Особистість--Духовний розвиток
   Підлітки--Психічна допомога--Особистісний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Підлітковий -- Юнацький -- Совість -- Відповідальність -- Особистісний -- Життєві -- Смисли
Анотація: У статті розглядається і поєднується поняття відповідальності, совісті, та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку людини по висхідній. Внутрішня відповідальність розуміється як здатність індивіда орієнтуватися у своїй життєдіяльності на власну совість, "внутрішній закон", в основі якого лежать високі, духовні смисли. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про поняття та взаємозв'язок відповідальності, совісті та високих життєвих смислів, і деякі особливості психологічної допомоги молоді у їх становленні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Леонова, О.
    Гуманна педагогіка й особистісний розвиток / О. Леонова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 8-10
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Гуманна
Кл.слова (ненормовані):
теорії розвитку особистості -- імперативний характер виховання -- гуманістичний характер виховання -- гуманна педагогіка
Анотація: В статті автор розкрила суть особистісно-гуманного підходу до виховання дітей і підлітків, презентує свій досвід з його впровадження в навчально-виховний процес.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Червоняк, Світлана
    Подорож у своє "містечко" [Текст] : тренінгові заняття / Світлана Червоняк // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - N 22. - С. 33-35. - Бібліогр.: с. 35
ББК 88.4
Рубрики: Практична психологія--Шкільний психолог--Психологічний супровід
Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- особистісний простір -- психологічний простір


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Гладун, Ю.
    Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29
ББК 74
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Освіта--Гуманізація і демократизація

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес.


Дод.точки доступу:
Скрібцова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Волотка, О. С.
    Особистісний розвиток учня на всіх сходинках навчання через взаємодію школи та сім’ї : (педагогічна рада) / О. С. Волотка // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 1. - С. 12-19
ББК 74.205
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Виховання--Школа і сім’я

   Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги

Кл.слова (ненормовані):
взаємна домовленість -- взаємодія сім’ї та школи -- форми роботи з батьками
Анотація: Запропоновано сценарій проведення засідання педагогічної ради, мета якого - об’єднання всіх зусиль для розширення та поглиблення зв’язків школи та сім’ї в розвитку особистості школяра.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

27.
373-056.45
К 18


    Камишин, Володимир.
    Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток -- освітній розвиток -- моделі -- обдаровані діти -- освітньо-інформаційне середовище
Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Ходикіна, І. В.
    Державне регулювання трудових відносин [Текст] / І. В. Ходикіна // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 3. - С. 34-39 : табл. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Трудові відносини
Кл.слова (ненормовані):
ринок праці -- соціальний захист населення -- політика зайнятості населення -- особистісний підхід у кадровій політиці


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

29.


    Бех, Іван
    Що головне у вихованні? [Текст] / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2015. - № 11. - С. 2-3
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- особистісно орієнтоване виховання
Анотація: Як плекати мислячу, моральну особистість з дошкільного віку? Які ціннісні орієнтири їй дати? Які пріортетні завдання стоять перед педагогами і батьками? На ці запитання редакції відповідає академік, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту проблем виховання НАПН України і член редколегії журналу Іван Бех.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Пліш, І.
    Дорога до себе : тренінг для вчителів / І. Пліш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 54-55
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги
Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- особистісний розвиток
Анотація: Запропоновано сценарій тренінгового заняття для вчителів, розробленого з метою розширити можливості особистості педагога в напрямі особистісного зростання та самопізнання; усвідомлення та розвитку особистісних якостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)