Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Продаж товарів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Янишин, Я. С.
    Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг
   Маркетинг підприємства--Планування

Кл.слова (ненормовані):
Продаж товарів -- Демографічні чинники -- Споживач
Анотація: Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань.


Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Пацалюк, К. О.
    Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики: Маркетинг
   Маркетингові комунікації

   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ -- ПРОДАЖ ТОВАРІВ -- історія маркетингу -- маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Лісіца, Вікторія.
    Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
УДК
Рубрики: Торгівля--Міжнародна--Роздрібна торгівля -- Рітейл--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельна мережа -- offline-торгівля -- продаж товарів -- бренд
Анотація: В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)