Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Продаж товарів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Янишин, Я. С.
Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 9
. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим.
Рубрики:
Економіка підприємства--Маркетинг
Маркетинг підприємства--Планування
Кл.слова (ненормовані):
Продаж
товарів
--
Демографічні чинники
--
Споживач
Анотація:
Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань.
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Пацалюк, К. О.
Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. -
№ 3
. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики:
Маркетинг
Маркетингові комунікації
Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
--
ПРОДАЖ
ТОВАРІВ
--
історія маркетингу
--
маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Лісіца, Вікторія
.
Омніканальні
продаж
і: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. -
№ 2
. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
УДК
658.87:330.341.1
Рубрики:
Торгівля--Міжнародна--Роздрібна торгівля -- Рітейл--Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельна мережа
--
offline-торгівля
--
продаж
товарів
--
бренд
Анотація:
В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)