Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Я досліджую світ, курс<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Гільберг, Тетяна
.
Організація о
світ
нього процесу в 1 класі засобами інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" / Тетяна Гільберг,
Світ
лана Тарнавська> // Початкова школа. - 2018. -
№ 8
. - С. 36-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Початкова о
світ
а--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
підручник для 1 класу
--
календарно-тематичне планування
--
інтегративний підхід
--
інтеграція змісту
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
початкова школа
Анотація:
Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я
досліджую
світ
", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого
курс
у.
Дод.точки доступу:
Тарнавська,
Світ
лана
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
2.
Гільберг, Тетяна
.
Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках
курс
у "Я
досліджую
світ
" [Текст] / Тетяна Гільберг,
Світ
лана Тарнавська> // Початкова школа. - 2019. -
№ 1
. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані
курс
и
--
дослідницькі уміння
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
навколишній
світ
--
природні явища
--
емпіричні зв’язки
--
порівняння
--
календарно-тематичне планування
--
початкова школа
Анотація:
У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
".
Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Іщенко, Олена
.
Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів [Текст] / Олена Іщенко,
Світ
лана Логачевська> // Початкова школа. - 2019. -
№ 3
. - С. 4-7
Рубрики:
Педагогіка--Підручники та навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручники
--
українська мова та читання
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
Нова українська школа
--
критичне мислення
--
робота над твором
--
уривки казки
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
У статті розглянуто, як досягаються зазначені цілі у підручниках, на прикладі підручників для 2 класу "Українська мова та читання", автори О. Іщенко, С. Логачевська та "Я
досліджую
світ
", автори О. Іщенко, О. Ващенко, Л. Романенко (видавництво "Літера ЛТД"). В основу статті покладено роботу над одним твором – "Слон Елмер" (за Девідом Маккі), розраховану на два-три уроки. До фрагментів уроків за цією казкою залучено для ілюстрації деяких тез уривки з підручників "Українська мова та читання" і "Я
досліджую
світ
".
Дод.точки доступу:
Логачевська,
Світ
лана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Васютіна, Тетяна
.
Дидактичні можливості атласу з природознавства до
курс
у "Я
досліджую
світ
" (1-2 класи) для навчання молодших школярів [Текст] / Тетяна Васютіна, Ірина Іщук, Віталій Остроух> // Початкова школа. - 2019. -
№ 5
. - С. 38-42. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Природознавство--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
картографічні посібники
--
атласи з природознавства
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
Нова українська школа
--
початкова школа
--
1-2 класи
Анотація:
Автор статті визначає види картографічних посібників та доводить доцільність застосування атласів з природознавства під час вивчення молодшими школярами інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
". Наведено приклади використання атласу в о
світ
ньому процесі 1 класу на окремих темах уроків.
Дод.точки доступу:
Іщук, Ірина; Остроух, Віталій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гільберг, Тетяна
.
Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" [Текст] : до підручника "Я
досліджую
світ
", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг,
Світ
лана Тарнавська> // Початкова школа. - 2020. -
№ 1
. - С. 27-37.
Рубрики:
Природознавство--Я
досліджую
світ
--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані
курс
и
--
планування уроків
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
Подано орієнтовне календарно-тематичного планування з інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" за типовою о
світ
ньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна, 2 клас.
Дод.точки доступу:
Тарнавська,
Світ
лана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гільберг, Тетяна
.
Формування підприємницької компетентності в інтегрованому
курс
і "Я
досліджую
світ
" [Текст] / Тетяна Гільберг,
Світ
лана Тарнавська> // Початкова школа. - 2020. -
№ 2
. - С. 10-15. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики:
Я
досліджую
світ
--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані
курс
и
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
підприємницька компетентність
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
фінансова грамотність
--
економічне виховання
--
підприємницька діяльність
--
початкова школа
Анотація:
У статті йдеться про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
".
Дод.точки доступу:
Тарнавська,
Світ
лана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Антонкова, Марія
.
Тематичний день у 2 класі [Текст] / Марія Антонкова> // Початкова школа. - 2020. -
№ 2
. - С. 27-34.
Рубрики:
Українська мова--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
тематичний день
--
українська мова
--
читання
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
подорож до Карпат
--
охорона природи
--
весна
--
екологічна культура
--
відпочинок на природі
--
безпека на відпочинку
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
У статті представлено розробку проведення інтегрованого відкритого тематичного дня за темою "Краса природи - справжнє диво: все неповторне, все живе", мета якого - створити умови для здобуття учнями знань про творчість В. Сухомлинського, допомогти усвідомити зміст його твору "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії", для формування в дітей уміння складати розповідь, використовуючи вивчені частини мови, знань про взаємозв'язки у природі навесні; сприяти розвитку зв'язного мовлення учнів, навичок визначати головну думку твору, збагаченню словникового запасу; стимулювати мислення дітей, допитливість, пізнавальний інтерес та екологічну культуру, бажання учнів піклуватися про власне здоров'я, бачити, відчувати красу природи, неповторність і багатство української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Чупрун, Лариса
.
Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту [Текст] / Лариса Чупрун> // Початкова школа. - 2020. -
№ 3
. - С. 25-30. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання
--
тематичний день
--
українська мова
--
математика
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
суспільство
--
одиниці довжини
--
слова, близькі за значенням
--
початкова школа
--
2 клас
Анотація:
У статті представлено розробку проведення інтегрованого тематичного дня під час якого інтегруються навчальні предмети: інтегрований
курс
"Я
досліджую
світ
", математика, українська мова в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гільберг, Тетяна
.
Організація уроку інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" у I циклі навчання [Текст] / Тетяна Гільберг,
Світ
лана Тарнавська> // Початкова школа. - 2020. -
№ 11/12
. - С. 3-9. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики:
Я
досліджую
світ
--Методика
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані
курс
и
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
проєктування уроку
--
чуттєве пізнання
--
організація уроку
--
початкова школа
Анотація:
У статті ви
світ
лено особливості проєктування уроку з інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Якубенко, Олена
.
Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, "Я
досліджую
світ
" за програмою О. Я. Савченко) [Текст] / Олена Якубенко> // Початкова школа. - 2020. -
№ 11/12
. - С. 49-53.
Рубрики:
О
світ
а--Інклюзивна о
світ
а
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими о
світ
німи потребами
--
інклюзивне навчання
--
навчання грамоти
--
математика
--
Я
досліджую
світ
,
курс
--
звуки
--
числа
--
особиста гігієна
--
охайність
--
початкова школа
--
1 клас
Анотація:
У статті представлено розробки уроків з навчання грамоти, математики, інтегрованого
курс
у "Я
досліджую
світ
" для дітей з особливими о
світ
німи потребами у 1 інклюзивному класі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)