Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Я досліджую світ, курс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Гільберг, Тетяна.
    Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 36-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Початкова освіта--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
підручник для 1 класу -- календарно-тематичне планування -- інтегративний підхід -- інтеграція змісту -- Я досліджую світ, курс -- початкова школа
Анотація: Розглянуто, як застосовується інтегративний підхід за підручником для 1 класу "Я досліджую світ", а також подано орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Гільберг, Тетяна.
    Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- Я досліджую світ, курс -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- порівняння -- календарно-тематичне планування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Іщенко, Олена.
    Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів [Текст] / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 4-7
Рубрики: Педагогіка--Підручники та навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручники -- українська мова та читання -- Я досліджую світ, курс -- Нова українська школа -- критичне мислення -- робота над твором -- уривки казки -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті розглянуто, як досягаються зазначені цілі у підручниках, на прикладі підручників для 2 класу "Українська мова та читання", автори О. Іщенко, С. Логачевська та "Я досліджую світ", автори О. Іщенко, О. Ващенко, Л. Романенко (видавництво "Літера ЛТД"). В основу статті покладено роботу над одним твором – "Слон Елмер" (за Девідом Маккі), розраховану на два-три уроки. До фрагментів уроків за цією казкою залучено для ілюстрації деяких тез уривки з підручників "Українська мова та читання" і "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Васютіна, Тетяна.
    Дидактичні можливості атласу з природознавства до курсу "Я досліджую світ" (1-2 класи) для навчання молодших школярів [Текст] / Тетяна Васютіна, Ірина Іщук, Віталій Остроух // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 38-42. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
картографічні посібники -- атласи з природознавства -- Я досліджую світ, курс -- Нова українська школа -- початкова школа -- 1-2 класи
Анотація: Автор статті визначає види картографічних посібників та доводить доцільність застосування атласів з природознавства під час вивчення молодшими школярами інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Наведено приклади використання атласу в освітньому процесі 1 класу на окремих темах уроків.


Дод.точки доступу:
Іщук, Ірина; Остроух, Віталій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гільберг, Тетяна.
    Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 27-37.
Рубрики: Природознавство--Я досліджую світ--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- планування уроків -- Я досліджую світ, курс -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: Подано орієнтовне календарно-тематичного планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна, 2 клас.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гільберг, Тетяна.
    Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 10-15. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Я досліджую світ--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- підприємницька компетентність -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- фінансова грамотність -- економічне виховання -- підприємницька діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про те, що Концепція Нової української школи передбачає формування підприємницької компетентності з початкової школи, зокрема розглянуто формування підприємницької компетентості під час вивчення інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Антонкова, Марія.
    Тематичний день у 2 класі [Текст] / Марія Антонкова // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 27-34.
Рубрики: Українська мова--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- тематичний день -- українська мова -- читання -- Я досліджую світ, курс -- подорож до Карпат -- охорона природи -- весна -- екологічна культура -- відпочинок на природі -- безпека на відпочинку -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку проведення інтегрованого відкритого тематичного дня за темою "Краса природи - справжнє диво: все неповторне, все живе", мета якого - створити умови для здобуття учнями знань про творчість В. Сухомлинського, допомогти усвідомити зміст його твору "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії", для формування в дітей уміння складати розповідь, використовуючи вивчені частини мови, знань про взаємозв'язки у природі навесні; сприяти розвитку зв'язного мовлення учнів, навичок визначати головну думку твору, збагаченню словникового запасу; стимулювати мислення дітей, допитливість, пізнавальний інтерес та екологічну культуру, бажання учнів піклуватися про власне здоров'я, бачити, відчувати красу природи, неповторність і багатство української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Чупрун, Лариса.
    Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту [Текст] / Лариса Чупрун // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 25-30. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- тематичний день -- українська мова -- математика -- Я досліджую світ, курс -- суспільство -- одиниці довжини -- слова, близькі за значенням -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті представлено розробку проведення інтегрованого тематичного дня під час якого інтегруються навчальні предмети: інтегрований курсдосліджую світ", математика, українська мова в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гільберг, Тетяна.
    Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 3-9. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Я досліджую світ--Методика
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- проєктування уроку -- чуттєве пізнання -- організація уроку -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено особливості проєктування уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Якубенко, Олена.
    Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) [Текст] / Олена Якубенко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 49-53.
Рубрики: Освіта--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- навчання грамоти -- математика -- Я досліджую світ, курс -- звуки -- числа -- особиста гігієна -- охайність -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробки уроків з навчання грамоти, математики, інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для дітей з особливими освітніми потребами у 1 інклюзивному класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)