Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=автентичний матеріал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Івасів, Ольга.
    J'aime voyager [Текст] : фра. мова, 7 кл. / О. Івасів // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 1. - С. 22-23
Рубрики: Французька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- групова робота -- автентичний матеріал


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Мокієнко, Ольга.
    Die Mode. Die Kleidung [Текст] : нім. мова, 7 кл. / О. Мокієнко // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 1. - С. 24-25
Рубрики: Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний матеріал -- автентичний матеріал -- відео


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Мельник, Павло Юрійович.
    Паризький Genius Loci: про один із засобів залучення до нього студентів [Текст] / П. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 21-26 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Французька мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- автентичний матеріал -- реклама
Анотація: Стаття присвячена аналізу дидактичного потенціалу реклами як автентичного матеріалу, що використовується при вивченні іноземних мов.Зокрема систематичне використання цього матеріалу дозволяє реконструювати для студентів таке складне явище, як паризький Genius Loci. Ідея видатного російського дослідника, який народився в Україні, М. Анциферова є тим інструментом, що дає цілісне та багатогранне уявлення про місто в усіх аспектах його існування - історичному, культурному, мистецькому, економічному, соціологічному тощо. Поняття Genius Loci може вважатися плідним для методики навчання іноземних мов оскільки воно дозволяє усвідомити, виокремити, урахувати, описати та репрезентувати в навчальному контексті численні елементи, що формують феномен Парижу. Так, в результаті аналізу великої кількості реклам французької преси були виявлені категорії елементів, що складають паризький Genius Loci так, як він втілений у рекламі. По-перше, це визначні пам'ятки, які відразу асоціюються з містом (la Tour Eiffel, la place de la Concorde, le Palais Royal, le pont Alexandre III тощо). Не менш велику роль у формуванні Genius Loci відіграють інші елементи, які на відміну від попередніх не є "штучними екземплярами", проте саме вони створюють унікальну атмосферу міста (стандарти масової архітектури, вуличне обладнання, рослини, деякі риси усталеного стилю життя, етно- та соціокультурний склад населення тощо). Останню категорію найменш відображеною рекламою становлять топоніми. Із зазначеними категоріями пов'язуються завдання й прийоми роботи, які відповідають їх специфіці. Коли увага сконцентрована на визначних пам'ятках Парижу, використовуються вправи на засвоєння лексики та розвиток усіх мовленнєвих компетентностей. Менш імпозантним, більш прихованим складовим паризького Genius Loci відповідає ефект "насичення і сенсибілізації" ("impregnation et sensibilisation"). Методика роботи з топонімами має бути індуктивною, тобто пошуковою. Студенти не отримують інформацію пасивно, натомість, стикаючить з певним феноменом, приходять до його розуміння, аналізуючи обставини з допомогою викладача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)