Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=акмеологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Архипова, С. П.
Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу / С. П. Архипова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. -
№ 2
. - С. 106-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики:
Вища освіта--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний
підхід
Анотація:
На сучасному етапі розвитку суспільства освіта постає соціальним чинником стабілізації кожної людини, що є передумовою її успішної життєдіяльності. Тому особливо актуальними в сучасній системі вищої освіти України стають пошуки нових ідей і розробка нових концепцій освіти, зокрема шляхів удосконалення підготовки фахівців для різних сфер професійної діяльності.
Дод.точки доступу:
Семерчак, Л. І.
Знайти схожі
>
2.
Базиль, Людмила
.
Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК
81 + 83
Рубрики:
Українська мова--Методична робота
Українська література--Методична робота--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури
--
літературознавча компетентність
--
системний
підхід
--
синергетичний
підхід
--
знаннєвий
підхід
--
екзистенціальний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
акмеологічний
підхід
--
креативний
підхід
Анотація:
У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний,
акмеологічний
і креативний підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Коломис, Г. Г.
Формування ціннісного ставлення учнів за умов громадсько-активної акмеологічної школи / Г. Г. Коломис> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2013. -
№ 7(липень)
. - С. 2-18 : рис.
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка--Досвід шкіл
Кл.слова (ненормовані):
громадсько-активна школа
--
акмеологія
--
модель педагога-вихователя
--
акмеологічний
підхід
Анотація:
В статті представлено модель громадсько-активної школи на прикладі діяльності Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 20.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Шеремет, Тетяна
.
Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет> // Біологія (Шкільний світ). - 2016. -
№ 21
. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики:
Освіта--Інновації
Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія
Кл.слова (ненормовані):
моделюючі технології
--
акмеологічний
підхід
--
навчальний процес
--
проектна технологія навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Нерубайський, Володимир
.
Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. -
№ 9/10
. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики:
Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область)
Освітні реформи--Україна
Кл.слова (ненормовані):
моделі організації освітнього процесу
--
акмеологічний
підхід
--
стратегічні зміни в навчальному закладі
--
місія сучасної школи
--
формування учнівського акмеосередовища
--
модель інноваційної школи
Анотація:
Освітні реформи стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)