Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=акмеологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Архипова, С. П.
    Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу / С. П. Архипова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 106-112. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Вища освіта--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід
Анотація: На сучасному етапі розвитку суспільства освіта постає соціальним чинником стабілізації кожної людини, що є передумовою її успішної життєдіяльності. Тому особливо актуальними в сучасній системі вищої освіти України стають пошуки нових ідей і розробка нових концепцій освіти, зокрема шляхів удосконалення підготовки фахівців для різних сфер професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Семерчак, Л. І.

Знайти схожі

2.


    Базиль, Людмила.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 81 + 83
Рубрики: Українська мова--Методична робота
   Українська література--Методична робота--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід
Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коломис, Г. Г.
    Формування ціннісного ставлення учнів за умов громадсько-активної акмеологічної школи / Г. Г. Коломис // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7(липень). - С. 2-18 : рис.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Досвід шкіл
Кл.слова (ненормовані):
громадсько-активна школа -- акмеологія -- модель педагога-вихователя -- акмеологічний підхід
Анотація: В статті представлено модель громадсько-активної школи на прикладі діяльності Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 20.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шеремет, Тетяна.
    Акме-технології у вивченні природничих дисциплін [Текст] : єдність традицій та інновацій / Т. Шеремет // Біологія (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 6-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Освіта--Інновації
   Природничі науки--Методика викладання--Акмеологія

Кл.слова (ненормовані):
моделюючі технології -- акмеологічний підхід -- навчальний процес -- проектна технологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Нерубайський, Володимир.
    Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики: Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область)
   Освітні реформи--Україна

Кл.слова (ненормовані):
моделі організації освітнього процесу -- акмеологічний підхід -- стратегічні зміни в навчальному закладі -- місія сучасної школи -- формування учнівського акмеосередовища -- модель інноваційної школи
Анотація: Освітні реформи стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)