Пошуковий запит: (<.>K=аналізувати<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Жидкова, Н. Формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти на уроках правознавства / Н. Жидкова> // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 14-22. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Викладання правознавства в школі Кл.слова (ненормовані): ВМІННЯ -- нормативно-правовий акт -- аналіз нормативно-правового акта -- прийоми навчальної діяльності -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ Анотація: У статті розкрито поняття "вміння", проаналізовано зміст та умови методики формування вмінь аналізувати нормативно-правові акти, спрямованої на розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів, розкрито особливості роботи з нормативно-правовими актами на уроках правознавства, визначено рівні вмінь роботи з правовими документами, на практичних прикладах проілюстровано поетапне формування вмінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Лазаренко, І. Розвиток методичної думки про формування учнівських умінь аналізувати художній твір [Текст] / І. Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навички--Уроки--Література Література--Методика викладання Анотація: У статті розкриваються погляди на процес формування учнівських умінь аналізувати художній твір у різні періоди розвитку методичної думки
Є примірники у відділах: ВДГН (22.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Золотова, Т. Н. Проект на тему "Защита окружающей среды" для учащихся VIII класса [Текст] : (английский язык) / Т.Н. Золотова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 39-42 : ил. - Текст рос, англ. - Библиогр.: с. 42
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- самостійна діяльність учнів -- розвиток вмінь аналізувати ситуацію
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Уманська, Т. Словотворення власних висловлювань. Діалог відповідно до запропонованої ситуації [Текст] / Тамара Уманська> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 41/42 (листопад). - С. 38-40
Рубрики: Українська мова--Урок--Розвиток зв'язного мовлення--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розділові знаки при діалозі -- розвиток вміння аналізувати -- дискусія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Лазаренко, І. Актуальний рівень учнівських умінь аналізувати епічні твори (7-9 класи) / І. Лазаренко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 12. - С. 16-19
ББК 74.268.39 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): експеримент -- констатувальний зріз -- експериментально-емпіричні методи дослідження -- критерії діагностики рівня умінь Анотація: У статті висвітлено результати констатувального зрізу, який довів, що питання психологічного аспекту аналізу художнього твору та реалізація його в технологізованій площині цікавить вчительсько-учнівський загал, потребує розвитку та вдосконалення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Дем'янова, Ю. О. Методична розробка заняття з англйської мови для студентів педагогічних коледжів [Текст] / Ю. О. Дем'янова> // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 57-59. - Текст укр., англ.
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): гендерні відмінності -- розширювати вокабуляр -- аналізувати мовний матеріал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Єсіп, Ольга Учні з особливими потребами. Корекційно-розвивальна робота психолога [Текст] / Ольга Єсіп, Віта Литовченко, Світлана Олейник> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 15/16. - С. 102-113. - Бібліогр.: с. 113
ББК 88.8 Рубрики: Діти з особливими потребами--Шкільний психолог--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): пам'ять -- мислення -- аналізувати
Дод.точки доступу: Литовченко, Віта; Олейник, Світлана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Палагнюк, Віолетта. "Звукова мапа" веселої ферми [Текст] : конспект заняття для дітей старш. групи / В. Палагнюк> // Музичний керівник. - 2016. - № 9. - С. 35-38
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять Кл.слова (ненормовані): музично-сенсорні здібності -- уміння аналізувати і розрізняти звуки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Костенко, Ольга. Показникові нерівності. Алгебра і початки аналізу, 11-й клас [Текст] / О. Костенко> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 21. - С. 39-41 : рис.
Рубрики: Математика--Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): аналізувати -- систематизувати -- рівень екологічної культури -- "нестандартні" нерівності -- підсумки -- графічний метод розв`язування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Іващенко, А. С. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи [Текст] / А. С. Іващенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 85-89. - Бібліогр.: с. 89. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
Рубрики: Українська література--Вивчення--Старшокласники Кл.слова (ненормовані): символ -- знак -- художній образ -- образно-символічні структури -- художній текст
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Романюк, Ірина Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 9-14
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- зразки докуметації -- методи аналізу -- спостереження -- хронометраж -- бесіда з педагогом Анотація: "Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога."
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Кондратьєва, Валентина. Координатно-параметричний метод [Текст] : розв'язування тригонометр. рівнянь і нерівностей / Валентина Кондратьєва> // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 3. - С. 23-32 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Тригонометрія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): навчально-наукове дослідження -- спостерігати -- порівнювати -- аналізувати -- систематизування знань -- фрагмент наукового дослідження -- математична культура -- предмет дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Іващенко, А. С. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи [Текст] / А. С. Іващенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 81-83. - Бібліогр.: с. 83
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): образ- символ -- літературне спостереження -- художній текст -- інтерпретація
Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
|