Пошуковий запит: (<.>K=арифметичні дії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Маракуліна, Т. Урок математики із мультемедійним супроводом [Текст] : 2-й кл. / Тамара Маракуліна> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 38 (жовтень). - С. 9-10
ББК 74.262.21 Рубрики: Математика--Інформатика--Міжпредметні зв'язки--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): арифметичні дії -- обчислювальні навички -- актуалізація опорних знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Малых, С. Б. Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ [Текст] / С. Б. Малых, Т. Н. Тихомирова [и др.]> // Вопросы психологии. - 2012. - № 5. - С. 133-142
ББК 88.8 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): арифметичні дії -- когнітивні функції -- почуття числа -- кроскультурні розвитки -- соціокультурний -- генетичні та лінгвістичні фактори
Дод.точки доступу: Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Вей, В.; Родич, М.; Мисожникова, Е. Б.; Давыдова, Ю. А.; Ковас, Ю. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Євтодій, Лідія. Звичайні дроби. Узагальнювальний урок у 6-му класі [Текст] / Л. Євтодій> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 8. - С. 4-7 : табл.
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--6 клас--Дробові числа Кл.слова (ненормовані): інтерактивна вправа -- арифметичні дії -- чисельник -- знаменник
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кіщук, Наталія. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 43-48
Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математика -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа Анотація: У статті розкрито методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кіщук, Наталія. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): математика -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями; необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Приймак, Світлана. Десяткові дроби. Розрорбка уроку, 5-й клас [Текст] / Світлана Приймак> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 21-24 : рис. - Бібліогр.: с. 23. - Дод.
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання Кл.слова (ненормовані): арифметичні дії -- статистичні дані -- комунікативні здібності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Демченко, Людмила. Програмована графіка. Processing проекти з програмування графіки [Текст] / Людмила Демченко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2019. - № 3. - С. 10-24 : рис. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики: Графіка--Інформатика--Комп'ютерні технологіі--Програмування Кл.слова (ненормовані): арифметичні дії -- циклічні побудови -- інтерактивність Анотація: Processing - це засіб програмування, заснований на Java з простим і зрозумілим Ci-подібним синтаксисом. ВІн дає можливість швидко й легко створювати мультимедійні програми й є одним із популярних способі навчання програмування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кіщук, Наталія. Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 35-41. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): дроби -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|