Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брендінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Бєлоусова, О. С.
    Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України [Текст] / Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 199-202 : табл. - Бібліогр.: с. 202 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Комерційні банки
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- імідж -- брендінг -- рівень організаційної культури -- місія -- цінності -- корпоративні видання


Дод.точки доступу:
Пащенко, Н. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Важенина, И.
    Бренд территории: определения, сущность, формирование [Текст] / Ирина Важенина // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 9. - С. 34-42 : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 42
Рубрики: Регіональний розвиток--Території
Кл.слова (ненормовані):
імідж території -- репутація території -- брендінг території

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мотриченко, В. М.
    Розвиток брендів в Україні [Текст] / В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 11. - С. 157-160 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 160
Рубрики: Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- брендінг -- бренд-менеджмент

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Синкевич, Татьяна Анатольевна.
    Библиотечные акции - детям мегаполиса. Принципы организации [Текст] / Т. А. Синкевич // Библиотечное дело. - 2013. - № 8. - С. 8-11 : фот. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1727-4893
ББК 78.347.241(2Рос)
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Росія
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий хід -- планування -- брендінг -- актуальність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Глуха, В. В.
    Вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів шляхом впровадження стратегій брендінгу територій [] / В. В. Глуха // Економіка та держава. - 2014. - № 3. - С. 128-130. - Бібліогр. с.130 (7 назв)
Рубрики: Регіональна політика--Державне регулювання
Кл.слова (ненормовані):
БРЕНДІНГ
Анотація: У статті автор визначає сутність впровадження стратегій брендінгу територій як напряму вдосконалення економічного механізму державного регулювання депресивних регіонів та особливостей їх застосування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Андрощук, Геннадій.
    Битва крокоділів (Lacoste us Kaiman): захист добре відомих товарних знаків [Текст] / Геннадій Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - № 12. - С. 9-17. - Бібліогр.: с. 17
Рубрики: Інтелектуальна власність--Конкуренція--Товарний знак
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- брендінг -- корпоративна комунікація
Анотація: Сьогодні конкурентна боротьба переноситься до сфери досягнень інтелектуальної власності. Проблемним питанням багатьох країн світу залишається боротьба з виробництвом і розповсюдженням контрафактної продукції. Одним з об'єктів інтелектуальної власності, який найбільш активно розвиається в світі, є товарний знак.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Студінська, Г. Я.
    Брендінг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [Текст] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 6. - С. 7-16. - Бібліогр. с. 16-17 (7 назв)
Рубрики: Національна економіка--Конкурентоспроможність
Анотація: Встановлено різницю між архітектурою національного бренду та економічною архітектурою (секторальною структурою) національної економіки. Запропонована методика розрахунку приросту ВВП в умовах зміни архітектури національної економіки. Обгрунтовано наявність взаємного впливу між архітектурою національного бренду та архітектурою національної економіки. Між архітектурою національного бренду та архітектурою (секторальною структурою) національної економіки існує взаємний вплив, що потребує управління ними. Ефективна архітектура національної економіки забезпечує узгодженість стратегічної мети та потенціалу об'єктів брендингу, стабільність, ефективність їх розвитку та конкурентоспроможність, що інтегрує сумарно конкурентоспроможність національної економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Салюк, А. П.
    Особливості створення бренду підприємства [Текст] / А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бренд--Підприємcтва
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- брендінг -- торгова марка -- неймінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)