Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд країни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни
Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.


Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кудирко, Людмила.
    Стратегії "м'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [Текст] / Людмила Кудирко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 6. - С. 47-66 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62-64
УДК
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція--Глобалізація
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни -- стратегія імпортозаміщення -- державне управління -- торговельна експансія
Анотація: У статті розглянуто потенціал стратегій "м'якої сили" на посилення позицій держав у глобальному торговельно-економічному суперництві. Запропоновано розглядати стратегії "м'якої сили" як інструмент реалізацї національних економічних інтересів країн шляхом поєднання традиційних відкритих і латентних технологій державної та корпоративної зовнішньої експансії. Оцінено фокус програм національного ребрендингу на модернізацію економік зазначених країн та їхнього зовнішнього сектору, досягнення балансу між імпортозалежністю й експорторієнтованістю в умовах викликіва постіндустріальної доби шляхом використання підходів Case method щодо новітніх стратегічних пріоритетів КНР, Японії та Туреччини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)