Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=бренд країни<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мельник, Тетяна
.
Національні
бренд
и у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. -
№ 5
. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
УДК
659.126:339.9
Рубрики:
Бренд
и--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
бренд
країни
--
національний
бренд
инг
--
міжнародний імідж
країни
Анотація:
Досліджено позиції країн світу у провідних
бренд
ингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного
бренд
у, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного
бренд
ів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного
бренд
у.
Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кудирко, Людмила
.
Стратегії "м'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [Текст] / Людмила Кудирко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. -
№ 6
. - С. 47-66 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62-64
УДК
339.9:339.137
Рубрики:
Міжнародна торгівля--Конкуренція--Глобалізація
Кл.слова (ненормовані):
бренд
країни
--
стратегія імпортозаміщення
--
державне управління
--
торговельна експансія
Анотація:
У статті розглянуто потенціал стратегій "м'якої сили" на посилення позицій держав у глобальному торговельно-економічному суперництві. Запропоновано розглядати стратегії "м'якої сили" як інструмент реалізацї національних економічних інтересів країн шляхом поєднання традиційних відкритих і латентних технологій державної та корпоративної зовнішньої експансії. Оцінено фокус програм національного ре
бренд
ингу на модернізацію економік зазначених країн та їхнього зовнішнього сектору, досягнення балансу між імпортозалежністю й експорторієнтованістю в умовах викликіва постіндустріальної доби шляхом використання підходів Case method щодо новітніх стратегічних пріоритетів КНР, Японії та Туреччини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)