Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=вапняковий камінь<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Гладунов, Олександр
.
Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтингування брендів вапняної галузі України [Текст] / Олександр Гладунов> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 2
. - С. 24-24 : табл. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики:
Маркетингові технології--Бренди--Вартісна оцінка--Сировинні товари--Україна
Кл.слова (ненормовані):
корпоративні бренди
--
вапняковий
камінь
--
сегмент ринку
--
онлайн анкетування
Анотація:
Вапняна галузь є важливою складовою національної економіки. Основні продукти галузі,
вапняковий
камінь
, вапно, мінеральний порошок слугують сировинною базою галузей української економіки. Автор статті пропонує методику визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтингування даної галузі України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)