Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вербальний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Вінтонів, М. І.
    Психологічний аналіз зв'язків когнітивних стилів та вербального інтелекту [Текст] / М. І. Вінтонів // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 7. - С. 26-31 : табл. - Бібліогр. : 16 назв.
Рубрики: Інтелект--Вербальний
   Психологія особистості--Когнітивні стилі

Анотація: Розглянуто та проаналізовано зв'язки між когнітивними стилями та вербальним інтелектом, що дає змогу виявити різні контексти та аспекти їхньої взаємодії, а також краще зрозуміти механізм мисленнєвої діяльності. Встановлено співвідношення рівнів вербального інтелекту та креативності як унікального конституювального утворення на межі особистісної та інтелектуальної сфери особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гушуляк, С.
    Технологія розвитку критичного мислення на уроках правознавства [Текст] : з досвіду роботи / Світлана Гушуляк // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 9-10
ББК 74.266.7
Рубрики: Правознавство--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вербальний -- завдання -- учні


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Абраменкова, В. В.
    Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребенка [Текст] / В. В. Абраменкова // Мир психологии. - 2013. - № 2. - С. 108-120. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Діти--Картина світу
Кл.слова (ненормовані):
графічний контент-аналіз -- вербальний контент-аналіз
Анотація: В контексте социальной психологии детства излагаются многолетние исследования картины мира современного ребенка как представлений о своей стране, мире, самом себе.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Есютина, А. М.
    Понимает ли слушающий слова, усвоенные им в чтении? [Текст] / А. М. Есютина, Б. А. Лапидус // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 8. - С. 25-37. - Библиогр.: с. 36 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- вербальний матеріал для читання -- лексичні одиниці


Дод.точки доступу:
Лапидус, Б. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Голобородько, К. Ю.
    Новий крок у медіастилістиці: вербальний контент журналу "Жінка" [Текст] / К. Ю. Голобородько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 7-8. - С. 68-70.
Рец. на кн. : Мамич Мирослава Володимирівна. Вербальний контент журналу "Жінка" в аспекті лінгвокультурології та медіастилістики : монографія / Мирослава Володимирівна Мамич. - Одеса, 2015. - 528 с.

Рубрики: "Жінка", журнал--Структура--Стилістика--Україна
Анотація: В статті йдеться мова про щомісячний журнал "Жінка", що почав свою історію у 20-ті роки ХХ століття саме з такою назвою й несе її зараз.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кузик, Валентина.
    Універсальні коди "Щедрика" в опрацюванні М. Леонтовича. Спроба полівекторного аналізу [Текст] / В. Кузик // Слово Просвіти. - 2016. - 29-31 груд. (№ 52). - С. 8-9 : іл. - Зміст: І.Історичний вектор ; ІІ.Музичний вектор ; ІІІ.Вербальний вектор ; ІV. Графічний вектор
Рубрики: Музика--Композитори українські
   Музика--Пісні--Історія

Анотація: "Щедрик" в опрацюванні Миколи Леонтовича став унікальним явищем світової культури.


Дод.точки доступу:
Леонтович, Микола Дмитрович (український композитор, хоровий диригент, громадський діяч, педагог ; 1877-1921) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Єфремова, Г. Л.
    Шкільний булінг: специфіка та особливості прояву [Текст] / Г. Л. Єфремова // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 8. - С. 14-19 : табл., фот. - Далі буде
Рубрики: Дитяча психологія--Агресія--Насильство
   Загальноосвітні навчальні заклади--Насильство--Ознаки та специфіка--Види

Кл.слова (ненормовані):
кібербулінг -- приховане знущання -- психологічний шкільний булінг -- фізичний булінг -- вербальний булінг -- образливі жести -- залякування -- ізоляція -- вимагання -- пошкодження майна
Анотація: Насильство може чинитися як дорослими щодо дітей, так і самими дітьми відносно одне одного. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах. то школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства.Назва "булінг" походить від англійського слова bylly, яке означає хуліган, забіяка, людина, яка використовує свою силу і владу, щоб налякати, або заподіяти шкоду слабшим людям.Поняття булінг означає агресивну поведінку однієї людини відносно іншої.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бічуя, Ніна.
    Вербальний супровід кольору [Текст] / Ніна Бічуя // Дзвін. - 2018. - № 7. - С. 132-133
Рубрики: Художники--Україна, 20-21 ст.
   Письменники--Україна, 20-21 ст.

Анотація: Автор розповідає про Тараса Григорука, який є художником, але окрім цього він ще пише вірші, які й представлені в журналі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Усик, Світлана.
    Що таке булінг, його види і як з ним боротись [Текст] / Світлана Усик // Безпека життєдіяльності. - 2021. - № 5. - С. 20
Рубрики: Булінг
Кл.слова (ненормовані):
вербальний булінг -- фізичний булінг -- соціальний булінг -- запобігання булінгу
Анотація: У статті розглянуто види булінгу, і як запобігти булінгу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)