Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вчитель української мови і літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Базиль, Л.
    Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Українська література--Методична робота--Вчитель-словесник
Кл.слова (ненормовані):
вчитель української мови і літератури -- літературознавча діяльність -- читацька культура
Анотація: Статтю присвячено актуальній проблемі літературознавчої діяльності вителя-словесника, що в системі шкільної літературної освіти розширює комплекс практичних умінь і навичок учнів, стимулює науковий пошук як педагога, так і вихованців, сприяє постійному професійному самовдосконаленню педагога, допомагає йому спроектувати освітню стратегію вихованців. Автором виокремлено різновиди літературознавчої праці, що мають місце в професійній діяльності вчителя української мови та літератури і є підгрунтям його праці, спрямованої на підвищення рівня загальної культури підростаючого покоління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Захарчук-Дуке, О.
    Роль блогів у розвитку культури мовлення майбутніх учителів української мови і літератури [Текст] / О. Захарчук-Дуке // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 6-8. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська література--Комп'ютерне навчання
   Українська мова--Комп'ютерне навчання

Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- блог -- блог групи -- блог студента -- блог викладача -- вчитель української мови і літератури
Анотація: З'ясовано походження терміна "блог", подано тематику блогів, наведено фрагменти практичного використання блогі на заняттях, обгрунтовано доцільність використання блогів для розвитку культури мовлення майбутніх учителів-словесників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тихолаз, Сергій.
    Роздуми вчителя [Текст] : щодо викладання укр. мови та літ. / Сергій Тихолаз // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель української мови і літератури -- педагогічний досвід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кондратець, Інна.
    Літня школа філологів-озонівців України: професійні та особистісні рефлексії [Текст] / Інна Кондратець, Людмила Чеховська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 88-94.
Рубрики: Українська мова--Фестиваль
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- вчитель української мови і літератури -- Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей
Анотація: "Вісім років поспіль в Україні триває Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок". Метою масштабного проекту стало визначення кола актуальних питань, пов'язаних із особистісно зорієнтованим навчанням, проблемою становлення суб'єктності учня-читача та забезпеченням психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в умовах діалогової взаємодії в епоху інформаційних технологій."


Дод.точки доступу:
Чеховська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)