Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідницькі уміння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Матвєєва, Я.
    Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння
Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кійло, Олександра.
    НУШ: учитель і самоосвітня діяльність учнів [Текст] : формування дослідницьких умінь і навичок молодших школярів / Олександра Кійло // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 20. - С. 4-12 : рис. - Бібліогр.: с. 11
Рубрики: Початкова школа--Творчий потенціал
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- дослідницькі уміння -- початкова освіта



Знайти схожі

3.


    Ружицька, Наталія.
    Хто краще рахує натуральні числа? [Текст] : математична гра для учнів 5-х кл. / Наталія Ружицька // Математика (Шкільний світ). - 2018. - № 24. - С. 21-24 : іл. - Бібліогр.: с. 24. - Дод. № 1-2
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
гра - форма навчання -- уміння і навички -- ігрові моменти -- гра-змагання -- властивості дій над натуральними числами -- дослідницькі уміння -- обчислювальні навички -- крилаті фрази


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гільберг, Тетяна.
    Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 41-46. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- Я досліджую світ, курс -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- порівняння -- календарно-тематичне планування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".


Дод.точки доступу:
Тарнавська, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)