Пошуковий запит: (<.>K=діяльнісний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
|
Лузік, Ельвіра. Особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі [Текст] / Е. Лузік, І. Борець> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 10. - С. 33-38. - Бібліогр.: с. 38
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Вища освіта--Технічна Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- компетентності ключові -- фахівці авіатранспортних підприємств -- особистісно-діяльнісний підхід -- особистісно-орієнтоване навчання -- проблемний підхід Анотація: Розглядається особистісно-діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей майбутніх фахівців авіатранспортної галузі в єдності особистісного та діяльнісного компонентів, сутність якого полягає в забезпеченні розвитку і саморозвитку особистості майбутнього фахівця на основі виявлення його індивідуальних особливостей.
Дод.точки доступу: Борець, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Муталибов, А. Ш. Деятельностній подходк бучению Present Progressive Tense на этапе презентациии первичного закрепленияграмматического материала [Текст] / А. Ш. Муталибов, Р. А. Азизханова> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 6. - С. 46-51. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 50
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- показовий урок -- ситуативна обумовленість
Дод.точки доступу: Азизханова, Р. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Биболетова, М. З. Концепция учебного предмета "Иностранный язык" [Текст] / М. З. Биболетова, Н. Н. Трубанева, А. В. Щепилова> // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 9
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетенція -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Дод.точки доступу: Трубанева, Н. Н.; Щепилова, А. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Голуб, Ніна Підходи до навчання української мови в основній школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 2-10. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтоване навчання -- підхід до навчання -- мотивація навчання української мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", визначено функції суб'єктів навчально-виховного процесу (учителя і учня). Виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів. Обгрунтовано доцільність визначення цих підходів як основних.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бондаренко, Неллі. Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Неллі Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №10. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Підручники--8 клас Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- об'єкт і результат навчання -- синтаксис -- модель вивчення мови -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: Обґрунтовано концептуальні засади майбутнього підручника української мови для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською мовою; розкрито текстоцентричну модель як стрижневу в системі навчання, заснованій на компетентнісному, особистісно орієнтованому, діяльнісному та інших сучасних підходах до мовної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ярмолюк, Алла Шляхи реалізації сучасних підходів до навчання синтаксису складного речення у 9 класі [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 7-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- граматична компетенція -- українська мова в 9 класі Анотація: У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний; обґрунтовано доцільність їх застосування на уроках української мови. З'ясовано особливості реалізації означених підходів під час навчання у 9 класі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі [Текст] / Олена Васильєва> // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 38-39.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- технологія діяльнісного методу -- молодші школярі -- неперервність процесу навчання Анотація: Описано досвід використання дидактичної технології діяльнісного методу вчителями початкових класів Київської СШ № 185.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Бондаренко, Неллі Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі Кл.слова (ненормовані): синтаксис у середній школі -- навчання синтаксису -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід Анотація: Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Шило, Сергій. Формування інформатичної компетентності старшокласників під час навчання фізики [Текст] / С. Шило> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр.: с. 37
Рубрики: Фізика--Педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційна компетентність -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід -- інформаційні технології -- професійно-спеціалізовані компетентності -- інформаційне суспільство
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Бєлєнька, Ганна. Цільові прогулянки в природі: моральний аспект [Текст] / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 9-11 : фот.
. - ISSN 1680-449Х Рубрики: Дошкільна освіта--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- екологічна емпатія
Дод.точки доступу: Половіна, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Васильєва, Олена. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 38–39
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- діяльнісний метод -- колективно-розподільна діяльність -- колективна діяльність -- навчальна діяльність -- міжгрупова дискусія -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Лейбик, Людмила. Діяльнісна спрямованість студентів під час вивчення фізики і астрономії як необхідна умова формування компетентностей майбутніх педагогів [Текст] / Людмила Лейбик> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 23-25 : табл. - Бібліогр.: с. 25
Рубрики: Вчителі--Підготовка--Фізика--Астрономія Кл.слова (ненормовані): реформування загальної середньої освіти -- формування ключових і предметних компетентностей студентів -- пізнавальна самостійність студентів -- діяльнісний підхід -- формування компетентнісно-світоглядних якостей майбутнього педагога -- репродуктивно-пізнавальні вміння -- інструментально-алгоритмічні вміння -- продуктивно-перетворювальні вміння -- творчо-пошукові вміння -- рівень технічного аспекту
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Агневщикова, Ліана. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю [Текст] / Ліана Агневщикова> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання--Інтерактивні методи Кл.слова (ненормовані): інтеративні методи -- інтерактивне навчання -- інтеративні технології -- діяльнісний підхід -- сучасна освіта -- когнітивні дії Анотація: Проаналізовано принципи інтерактивних технологій, що дають можливість максимально інтенсифікувати освітній процес, формуючи в учнів пізнавальні універсальні навчальні дії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Тихомиров, Денис. Наукові методологічні підходи під час дослідження державної політики у сфері безпеки [Текст] / Денис Тихомиров> // Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 3. - С. 230-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Безпека--Державна політика--Теоретико-методологічний аналіз Кл.слова (ненормовані): функціональний підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологія -- системний підхід Анотація: Стаття присвячена розгляду та обґрунтуванню використання різноманітних методологічних підходів, що можуть використовуватись під час дослідження явища державної політики у сфері безпеки. Метою статті виступає визначення відповідної методології, що може використовуватись для дослідження державної політики у сфері безпеки. Методологічною основою наукового пошуку стало використання комплексу методів, що були необхідні та достатні для реалізації наукової мети та виконання поставлених завдань: метод герменевтики, що дозволив опрацювати тексти нормативних та доктринальних джерел, виявити сутність окремих наукових позицій сучасних авторів, методи аналізу та синтезу, що надали можливість виявити загальні положення методологічних підходів, а також вивести особливості їх застосування для дослідження державної політики у сфері безпеки, а також метод абстрагування та типологізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|