Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=екзистенціальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кудрявая, Н. В.
Проблемы духовно-нравственного развития студентов-медиков [Текст] / Н.В.Кудрявая, К.В.Зорин, Е.В.Суворова> // Alma mater. - 2012. -
№ 9
. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики:
Освіта--Медична--Освітні програми--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
екзистенціальний
підхід
--
гуманітаризація
Анотація:
Представлена разработка образовательной программы "Введение в духовную культуру врача"
Дод.точки доступу:
Зорин, К.В.; Суворова, Е.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Базиль, Людмила
.
Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК
81 + 83
Рубрики:
Українська мова--Методична робота
Українська література--Методична робота--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури
--
літературознавча компетентність
--
системний
підхід
--
синергетичний
підхід
--
знаннєвий
підхід
--
екзистенціальний
підхід
--
аксіологічний
підхід
--
акмеологічний
підхід
--
креативний
підхід
Анотація:
У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий,
екзистенціальний
, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)