Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=екзистенціальний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кудрявая, Н. В.
    Проблемы духовно-нравственного развития студентов-медиков [Текст] / Н.В.Кудрявая, К.В.Зорин, Е.В.Суворова // Alma mater. - 2012. - № 9. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Медична--Освітні програми--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
екзистенціальний підхід -- гуманітаризація
Анотація: Представлена разработка образовательной программы "Введение в духовную культуру врача"


Дод.точки доступу:
Зорин, К.В.; Суворова, Е.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Базиль, Людмила.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 81 + 83
Рубрики: Українська мова--Методична робота
   Українська література--Методична робота--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід
Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)