Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=електронне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Федорук, П. І.
Інтерактивні технології в адаптивній системі дистанційного
навчання
та контролю знань "EduPRO" [Текст] / П. І. Федорук, С. М. Масловський, С. М. Петрик> // Управляющие системы и машины. - 2011. -
№ 3
. - С. 79-84 : рис. - Бібліогр.: с. 84 . - ISSN 0130-5395
Рубрики:
Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
вербальне спілкування
--
електронне
навчання
Дод.точки доступу:
Масловський, С. М.; Петрик, С. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Жарких, Юрій
.
Об'єднання навчальних ресурсів університетів для створення дистанційних лабораторних практикумів / Юрій Жарких, Сергій Лисоченко, Богдан Сусь, Олег Третяк> // Вища школа. - 2011. -
№ 10
. - С. 71-81 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.58
Рубрики:
Вищі навчальні заклади--Навчальні процеси
Вища освіта--Навчальні лабораторії
Кл.слова (ненормовані):
електронне
навчання
--
лабораторний практикум
--
дистанційні лабораторні роботи
--
віртуальні симулятори
Анотація:
Піднімається проблема створення міжуніверситетських центрів дистанційних лаборатоних робіт із віддаленим доступом з метою об'єднання ресурсів на основі засобів комп'ютерної підтримки навчального процесу. Основна увага звертається на змістове наповнення таких центрів електронними лабораторними роботами.
Дод.точки доступу:
Лисоченко, Сергій; Сусь, Богдан; Третяк, Олег
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Мацько, Л.
Мережевий мультимедійний навчально-методичний комплекс "Українська мова для іноземців": результати апробації [Текст] / Любов Мацько, Анатолій Кудін, Тамара Кудіна> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. -
№ 3
. - С. 63-70 : табл. - Бібліогр.: с. 70
Рубрики:
Українська мова--Навчально-методичний комплекс
Кл.слова (ненормовані):
мультимедія
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
українська мова як іноземна
--
електронне
навчання
Анотація:
У роботі представлені результати педагогічного експерименту з використанням мережевого мультимедійного навчально-методичного комплексу "Українська мова для іноземців" у навчанні української мови іноземних слухачів навчально-підготовчого відділення. Виявлено більш високий загальний рівень лексичної компетентності української мови у слухачів, які працювали з комплексом, порівняно з тими, хто вивчав українську мову традиційним способом.
Дод.точки доступу:
Кудін, А.; Кудіна, Т.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Півнєв, Валентин Володимирович
.
Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного
навчання
і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. -
№ 4
. - С. 16-17
ББК
74.263.2
Рубрики:
Інформатика--Електронні засоби
навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронне
навчання
--
електронний підручник
--
навчальний контент
--
електронний контент
Анотація:
Наведено методичні рекомендації щодо створення електронного навчального контенту.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Глибовець, Микола
.
Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. -
№ 3/4
. - С. 109-118 . - ISSN 1682-2366
ББК
74.484(4Укр)
Рубрики:
Вища освіта--ВНЗ--Україна
Вища освіта--ІТ-освіта
Комп’ютерні науки--Історія
Кл.слова (ненормовані):
інформатика
--
програмна інженерія
--
прикладна математика
--
інноваційна діяльність
--
електронне
навчання
--
інтеграція освіти та виробництва
Анотація:
У статті зроблена спроба визначити місце інформатики в суспільстві на різних етапах його розвитку, а також розглядається досвід факультету інформатики НаУКМА у застосуванні інноваційних технологій у процесі
навчання
, ретельно досліджуються зміст та цілі
навчання
, обгрунтовано роль математики та програмування як основ сучасної освіти в галузі ІТ-технологій. Показано, як навіть у традиційно гуманітарному університеті вивчення та застосування ІТ-технологій може посісти гідне місце. Підсумовано атракційні можливості факультету інформатики порівняно зі звичними традиціями
навчання
у класичних університетах. Висвітлюється становлення факультету як лідера серед технічних університетів України.
Дод.точки доступу:
Бублик, Володимир; Гороховський, Семен
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Корицька, Галина
Особливості
навчання
української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики [Текст] / Галина Корицька> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 1
. - С. 14-17. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики:
Українська мова--
Електронне
навчання
Кл.слова (ненормовані):
хмаро орієнтовані технології
--
електронна лінгводидактика
--
електронне
навчання
Анотація:
Автор привертає увагу до проблеми
навчання
української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики, наголошує на застосуванні інноваційних підходів до реалізації основних завдань шкільної мовної освіти. Водночас осмислює шляхи використання таких дидактичних технологій, які сприяли б активному інтегруванню в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів принципів, методів, форм, засобів
навчання
української мови на засадах електронної лінгводидактики.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Мартинова, Наталія
.
Ефективні рішення організації процесу
навчання
: поєднання друкованих навчальних матеріалів з мобільними системами доповненої реальності [Текст] / Н. Мартинова, Д. Самохвалов, В. Семашко> // Технічні науки та технології. - 2017. -
№ 3
. - С. 107-114 : рис. - Бібліогр.: с. 113-114 . - ISSN 2411-5363
УДК
37.091.33:002.1
DOL: 10.25140/2411-5363-2017-3(9)-107-114
Рубрики:
Інформаційно-комунікаційні технології--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої
--
електронне
навчання
--
навчальна інформація
--
візуалізація
Анотація:
У статті запропоновано кілька розробок навчальних матеріалів, що поєднують друковані навчальні посібники з можливостями доповненої реалізації. Як перший приклад наведені методичні вказівки з курсу математики, що дозволяють візуалізувати поверхні другого порядку під час вивчення теми знаходження екстремумів функцій багатьох змінних.
Дод.точки доступу:
Самохвалов, Дмитро; Семашко, Віктор
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гриценко, В. И.
E-трансформации в обучении [Текст] / В. И. Гриценко, А. Ф. Манако, Е. М. Синица> // Управляющие системы и машины. - 2018. -
№ 1
. - С. 3-15. - Библиогр.: с. 13-15
УДК
303.721;004.03142
Рубрики:
Інформаційно-комунікаційні технології--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронне
навчання
--
освітні парадигми
--
технологічні трансформації
Анотація:
Рассмотрена актуальна проблема электронных трансформаций как начальной фазы периода е-трансформаций, возникающих в обучении под влиянием развития информационного общества и информационно-коммуникационных технологий, и влияние педагогики на процессы е-трансформаций. Определены некоторые общие изменения, наиболее характерные для современного понимания уровня использования перспективных информационно-коммуникационных технологий в обучении в период становления нового украинского образования.
Дод.точки доступу:
Манако, А. Ф.; Синица, Е. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гриценко, В. И.
Цифровые трансформации и массовое непрерывное обучение [Текст] / В. И. Гриценко, А. Ф. Манако, Е. М. Синица> // Управляющие системы и машины. - 2018. -
№ 5
. - С. 47-61 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 58-59
УДК
303.721;004.03142
Рубрики:
Електронні технології--Інформаційно-комукаційні технології--Освітні заклади
Кл.слова (ненормовані):
електронне
навчання
--
методи
навчання
--
пріоритетні завдання
Анотація:
В статье приведен анализ цифровых трансформаций в сфере образования. Рассмотрены характеристики массового непрерывного обучения и их изменение под влиянием цифровых трансформаций. Предложена модель поддержки массового непрерывного образования.
Дод.точки доступу:
Манако, А. Ф.; Синица, Е. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Ловчикова, Тетяна
.
Змішане
навчання
[Текст] : аналіз методики, проблеми запровадження в школі / Тетяна Ловчикова, Ірина Сверида> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. -
№ 7/8 (лип.-серп.)
. - С. 40-45. - Бібліогр.: с. 45.
Рубрики:
Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-
навчання
--
електронне
навчання
--
мобільне
навчання
--
офлайн-
навчання
--
дистанційне
навчання
--
очне
навчання
Анотація:
Змішане
навчання
- це освітня технологія, в якій співіснують і взаємодіють очне й
електронне
навчання
з можливістю самостійного вибору учнем часу, місця, темпу й траєкторії
навчання
(визначення сформульовано ЮНЕСКО у 2015 році).
Дод.точки доступу:
Сверида, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Ловчикова, Тетяна
.
Змішане
навчання
[Текст] : аналіз методики, проблеми впровадження в школі / Тетяна Ловчикова, Ірина Сверида> // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. -
№ 1 (січ.)
. - С. 48-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освітні технології--Змішане
навчання
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-
навчання
--
електронне
навчання
--
мобільне
навчання
--
офлайн-
навчання
--
інформаційно-комунікативні технології
Анотація:
За визначенням ЮНЕСКО у 2015 році "Змішане
навчання
- це освітня технологія, в якій співіснують і взаємодіють очне й
електронне
навчання
з можливістю самостійного вибору учнем часу, місця, темпу й траєкторії
навчання
".
Дод.точки доступу:
Сверида, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Кузьомка, Зінаїда
.
SMART-освіта і "цифрове покоління" [Текст] / Зінаїда Кузьомка> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики
навчання
в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. -
Вип. 1 (6)
. - С. 118-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформаційні технології--Вищі навчальні заклади
Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
Чернігівський коледж транспорту та комп'ютерних технологій
--
інформаційні технології
навчання
--
електронне
навчання
--
мультимедійні технології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)