Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=життєвий цикл продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дзюба, С. Г.
Систематика видів
продукції
підприємств [Текст] / С. Г. Дзюба> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. -
№ 4
. - С. 176-187 : табл. - Бібліогр.: с. 185-187
Рубрики:
Підприємства--Продукція
Кл.слова (ненормовані):
критерії систематики видів
продукції
--
номенклатура
продукції
--
асортимент
продукції
--
життєвий
цикл
продукції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Чміль, Ганна Леонідівна
.
Стратегічний аналіз діяльності підприємства індустрії гостинності : виклики COVID-19 [Текст] / Ганна Леонідівна Чміль> // Економіка.Фінанси.Право. - 2020. -
№ 8
. - С. 14-17. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Ресторанно-готельний бізнес--Індустрія відпочинку і розваг--Пандемія--Коронавірус
Кл.слова (ненормовані):
стратегія
--
індустрія гостинності
--
ресторанне господарство
--
життєвий
цикл
продукції
--
конкурентна перевага
Анотація:
У роботі розглянуто особливості визначення стратегій розвитку та діяльності підприємства індустрії гостинності. Побудовано SWOT-таблицю вибору базової стратегії для підприємства ресторанного господарства, що складається з трьох базових стратегій з відповідними заходами: А - стратегія нарощування виробництва; С - стратегія скорочення виробництва. Обгрунтовано, що за умов адаптаційного карантину ресторан повинен обрати стратегію С (за наявності можливостей) та С 12 (за існування тільки загроз).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)