Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=загальнонавчальні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Шелехова, Г.
    Про роль загальнонавчальних умінь у мовлєннєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В Скуратівського [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 53-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська мова--Вчений -методист
Кл.слова (ненормовані):
загальнонавчальні -- організаційно-контрольні -- творчі вміння -- стратегії інтелектуального розвитку
Анотація: У статті висвітлюються погляди відомого українського вченого-методиста Леоніда Скуратівського про стратегію інтелектуального розвитку, зокрема про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку школярів; наголошується на вагомому внеску дослідника в розвиток методики навчання української мови.


Дод.точки доступу:
Скуратівський, Леонід Віталійович (український лінгводидакт, публіцист) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Фасоля, Анатолій.
    Загальнонавчальні вміння в системі літературної освіти: інструмент, без якого не обійтися / Анатолій Фасоля // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2012. - № 10. - С. 2-8
ББК 74 + 83
Рубрики: Освіта--Літературна освіта--Загальнонавчальні вміння
Анотація: Про формування загальнонавчальних умінь в літературній освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Шуневич, Оксана
    Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови [Текст] / Оксана Шуневич // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 16-22. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Читання
Кл.слова (ненормовані):
загальнонавчальні вміння -- стратегії -- діалогічне читання -- творче читання
Анотація: У статті розкрито особливості формування загальнонавчальних умінь у процесі читання навчального тексту на уроках української мови. Унаслідок аналізу програми з української мови виділено види загальнонавчальних умінь, які формуються у процесі читання навчального тексту на уроках мови, представлено сучасні підходи до читання, визначено перспективні технології навчання, які сприятимуть реалізації цих підходів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Петрикова, Н.
    Учити учнів учитись / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- загальнонавчальні організаційні вміння -- пізнавальна компетентність
Анотація: В основі пізнавальної та самостійної компетентності лежать загальнонавчальні організаційні вміння. Саме ці вміння скорочують час на підготовку навчальної та самоосвітньої діяльності та її здійснення, допомагають міцно й осмислено засвоювати навчальний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Чеховська, Л. Й.
    Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні [Текст] / Л. Й. Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 21-25 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.0
Рубрики: Педагогічні технології--Українська література
   Компетентнісний підхід--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Загальнонавчальні предметні компетенції -- Компетентнісний підхід -- Метод наочності -- Дискурсивний метод -- Проектне навчання
Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Мотивованість, зацікавленість українською літературою автор ставить у пряму залежність від системи методичних прийомів, в основі яких - тренування суб'єктності учнів, залучення до навчання за допомогою проектної методики, яка є практичним втіленням особистісно орінтованого навчання. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)