Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=змістовність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 81+74
Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сербін, О.
    Скорочений варіант "Рубрикатора Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського": оптимізація та уніфікація процесів індексування інформаційних ресурсів [Текст] / О. Сербін // Бібліотечний вісник. - 2014. - №3. - С. 13-20
Рубрики: Індексація
Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- індексація -- рубрикатор НБУВ -- скорочений варіант робочих таблиць -- змістовність -- зміст -- систематизаційне індексування
Анотація: Обгрунтовується необхідність підготовки скороченого варіанта "Рубрикатора НБУВ" як шлях вирішення проблем щодо неоднорідності систематизаційного індексування в бібліотеці. Представлено структуру нового "Рубрикатора НБУВ. Скорочений варіант". Розкриваються особливості його складу та змісту, а також його можливості стосовно оптимізації та уніфікації процесів індексування у бібліотеці.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Ю.
    Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
шляхи аналізу -- технологія -- навчальний процес -- системність -- концептуальність -- змістовність навчання -- керованість навчальним процесом -- види шляхів аналізу -- літературна компетентність учнів -- комунікативно-мовленнєва компетенція
Анотація: Окреслено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Обґрунтовано, що озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу, їх види, форми та особливості застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)