Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кейтеринг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Виснапу, Р.
    Банкеты, конференции, кейтеринг [Текст] / Р. Виснапу // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2009. - № 1. - С. 60-66
Рубрики: Гостинна індустрія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Nieh, Fang-Pei.
    Key success factors in catering industry management [Текст] / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.431
Рубрики: Економіка громадського харчування--Виїздне обслуговування--Організація управління--Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кейтеринг -- управління -- ключові фактори успіху -- аналітична ієрархія
Анотація: У статті досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналітичної ієрархії побудовано ієрархічну модель з такими складовими: інструкція по роботі у закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали, що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.


Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Hsu, J. -L.
    Effects of interactive marketing on customer satisfaction in catering industry [Text] / J. -L. Hsu // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 3. - P. 424-431 : рис., табл. - Бібліогр.
ББК 65.432
Рубрики: Економіка готельного господарства--Маркетинг у готельному господарстві--Кейтеринг--Інтерактивний маркетинг -- Задоволенність клієнтів
Анотація: У статті розглянуто схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета – сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова – формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращих готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеністю клієнтів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Антонец, Анастасия.
    Рецепт праздника [Текст] / А. Антонец // Секретарь-референт. - 2013. - № 12. - С. 86-91 : фот.цв.
Рубрики: Дозвілля
   Організація дозвілля

Кл.слова (ненормовані):
організація свята -- корпоративні свята -- столовий етикет -- кейтеринг -- святкове застілля -- офісне застілля -- организация праздника -- корпоративные праздники -- столовый этикет -- праздничное застолье -- офисное застолье
Анотація: Надаються поради щодо організації корпоративних вечірок. Як розрахувати кількість страв, напоїв. Розглядаються доступні та корисні рецепти, які можливо використати в офісних умовах.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Смирнов, І. Г.
    Логістика комерційного й соціального кейтерингу: міжнародний та український вимір [Текст] / І. Г. Смирнов // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 5/6. - С. 5-11 : рис. - Бібліогр.: с. 11
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
Кл.слова (ненормовані):
ресторанний бізнес -- кейтеринг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Лівошко, Т. В.
    Планування витрат на організацію новорічних свят у ресторані [Текст] / Т. В. Лівошко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: с. 77 . - ISSN 1814-1161
УДК
Рубрики: Новорічні св'ята--Ресторан--Планування витрат
Кл.слова (ненормовані):
ресторанний бізнес -- кейтеринг -- корпоративна культура


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    П'ятницька, Галина.
    Глобальні тренди розвитку кейтерингу [Текст] / Галина П'ятницька, Олег Григоренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2019. - № 3. - С. 51-68 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 64-68
УДК
Рубрики: Громадське харчування--Кейтеринг--Дослідження--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- інновації -- кейтерингові компанії -- послуги -- ресторанне господарство
Анотація: Проведено ідентифікацію трендів розвитку кейтерингу в Україні та інших країнах світу. Здійснено класифікацію та охарактеризовано різновиди кейтерингу. Визначено ключові чинники, що впливають на розвиток ринку кейтерингових послуг, та проаналізовано їх зміни у різних країнах світу.


Дод.точки доступу:
Григоренко, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Холодницька, Алла.
    Креативність як драйвер розвитку ресторанного бізнесу в умовах невизначеності бізнес-середовища [Текст] / Алла Холодницька, Інна Костюк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 140-147 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-147
УДК
Рубрики: Ресторанний бізнес--Креативність--Драйвер розвитку--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-процеси -- виїзний кейтеринг -- сервіси доставки -- соціальний медіамаркетинг
Анотація: У статті досліджено проблеми та трансформації в ресторанному бізнесі, що сформувались на тлі карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19.


Дод.точки доступу:
Костюк, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)