Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=кейтеринг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Виснапу, Р.
Банкеты, конференции,
кейтеринг
[Текст] / Р. Виснапу> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2009. -
№ 1
. - С. 60-66
Рубрики:
Гостинна індустрія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Nieh, Fang-Pei
.
Key success factors in catering industry management [Текст] / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 423-430 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.431
Рубрики:
Економіка громадського харчування--Виїздне обслуговування--Організація управління--Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
кейтеринг
--
управління
--
ключові фактори успіху
--
аналітична ієрархія
Анотація:
У статті досліджено ключові фактори успіху в
кейтеринг
у і надано інформацію щодо стійкого управління
кейтеринг
овим підприємством. За допомогою методу аналітичної ієрархії побудовано ієрархічну модель з такими складовими: інструкція по роботі у закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали, що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.
Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Yung
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Hsu, J. -L.
Effects of interactive marketing on customer satisfaction in catering industry [Text] / J. -L. Hsu> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 3
. - P. 424-431 : рис., табл. - Бібліогр.
ББК
65.432
Рубрики:
Економіка готельного господарства--Маркетинг у готельному господарстві--
Кейтеринг
--Інтерактивний маркетинг -- Задоволенність клієнтів
Анотація:
У статті розглянуто схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета – сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова – формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращих готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеністю клієнтів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Антонец, Анастасия
.
Рецепт праздника [Текст] / А. Антонец> // Секретарь-референт. - 2013. -
№ 12
. - С. 86-91 : фот.цв.
Рубрики:
Дозвілля
Організація дозвілля
Кл.слова (ненормовані):
організація свята
--
корпоративні свята
--
столовий етикет
--
кейтеринг
--
святкове застілля
--
офісне застілля
--
организация праздника
--
корпоративные праздники
--
столовый этикет
--
праздничное застолье
--
офисное застолье
Анотація:
Надаються поради щодо організації корпоративних вечірок. Як розрахувати кількість страв, напоїв. Розглядаються доступні та корисні рецепти, які можливо використати в офісних умовах.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Смирнов, І. Г.
Логістика комерційного й соціального
кейтеринг
у: міжнародний та український вимір [Текст] / І. Г. Смирнов> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. -
№ 5/6
. - С. 5-11 : рис. - Бібліогр.: с. 11
Рубрики:
Ресторанно-готельний бізнес
Кл.слова (ненормовані):
ресторанний бізнес
--
кейтеринг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Лівошко, Т. В.
Планування витрат на організацію новорічних свят у ресторані [Текст] / Т. В. Лівошко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2017. -
№ 6
. - С. 74-78. - Бібліогр.: с. 77 . - ISSN 1814-1161
УДК
658:03
Рубрики:
Новорічні св'ята--Ресторан--Планування витрат
Кл.слова (ненормовані):
ресторанний бізнес
--
кейтеринг
--
корпоративна культура
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
П'ятницька, Галина
.
Глобальні тренди розвитку
кейтеринг
у [Текст] / Галина П'ятницька, Олег Григоренко> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2019. -
№ 3
. - С. 51-68 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 64-68
УДК
640.45-043.86
Рубрики:
Громадське харчування--
Кейтеринг
--Дослідження--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
ринок
--
інновації
--
кейтеринг
ові компанії
--
послуги
--
ресторанне господарство
Анотація:
Проведено ідентифікацію трендів розвитку
кейтеринг
у в Україні та інших країнах світу. Здійснено класифікацію та охарактеризовано різновиди
кейтеринг
у. Визначено ключові чинники, що впливають на розвиток ринку
кейтеринг
ових послуг, та проаналізовано їх зміни у різних країнах світу.
Дод.точки доступу:
Григоренко, Олег
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Холодницька, Алла
.
Креативність як драйвер розвитку ресторанного бізнесу в умовах невизначеності бізнес-середовища [Текст] / Алла Холодницька, Інна Костюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. -
№ 3
. - С. 140-147 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 146-147
УДК
658.64
Рубрики:
Ресторанний бізнес--Креативність--Драйвер розвитку--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-процеси
--
виїзний
кейтеринг
--
сервіси доставки
--
соціальний медіамаркетинг
Анотація:
У статті досліджено проблеми та трансформації в ресторанному бізнесі, що сформувались на тлі карантинних обмежень в умовах пандемії COVID-19.
Дод.точки доступу:
Костюк, Інна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)