Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ключові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-41 
1.


    Скворцова, С.
    Обчислювальні навички як складова предметно-математичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 48-51. - Продовж.: №9. - С.39-42
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- обчислювальні навички -- додавання і віднімання двоцифрових чисел
Анотація: З огляду на те, що вміння лічити визнано багатьма країнами в якості ключової компетентності, у статті запропоновано авторську методику формування в молодших школярів обчислювальних навичок додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд, яка побудована на засадах теорії поетапного формування розумових дій і понять П. Я. Гальперіна та Н. Ф. Тализіної. Для реалізації етапу виконання дії в матеріальній формі автором застосовано математичні Монтессорі-матеріали.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Галатюк, Михайло.
    Лабораторні роботи з фізики в контексті формування пізнавальної компетентності учнів [Текст] / М. Галатюк, Ю Галатюк, В. Тищук // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 3. - С. 15-18. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Лабораторні роботи
Кл.слова (ненормовані):
Ннвчальний процес -- ключові компетентності -- сучасна школа
Анотація: Процес інтеграції України у світовий освітній простір вимагає нових підходів у визначенні мети, цілей і пріоритетів організації навчального процесу в сучасній школі. За таких умов особливої актуальності набуває компетентнісний підхід. В даному матеріалі запропоновано лабораторні роботи з фізики по даному питанню.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Скліма, О.
    Формування читацької культури [Текст] / О. Скліма // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (січень). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 14
ББК 74.202.5
Рубрики: Читання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- молодші школярі -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гармаш, О.
    Розвиток алгоритмічних умінь учнів у процесі формування просторих уявлень [Текст] / Олена Гармаш // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 18-21. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
алгоритмічні уміння -- алгоритмічне мислення -- графічні зображення -- ключові компетентності -- комп'ютерна грамотність -- програмування дій
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні закономірності розвитку алгоритмічних умінь учнів початкової школи у процесі осмисленого сприймання інформації (словесної, графічної), практичної діяльності (вимірювання, побудови, графічні зображення, моделювання, коструювання) та оперування просторовими образами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Боярчук, Н. К.
    Професійна компетентність майбутніх економістів як проблема теорії та практики вищої школи [Текст] / Н. К. Боярчук // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132-133
УДК
Рубрики: Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- випускник вузу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Козакова, Н.
    Компетентнісний підхід і молодші школярі / Н. Козакова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Початкова освіта--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- ключові компетентності -- мовленнєва компетенція -- діяльнісна компетенція -- мовна компетенція -- соціокультурна компетенція -- мотивації навчання
Анотація: В статті досліджуються особливості формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Щербина, Л.
    Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 83.3
Рубрики: Українська література--Методика--Урок
   Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентнісно орієнтовані завдання -- ключові компетентності -- Каторжна, оповідання
Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


   
    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 5-9-ті класи [Текст] // Фізичне виховання в школах України. - 2017. - № 7. - С. 4-20.
Рубрики: Фізична культура--Плани та програми
Кл.слова (ненормовані):
формування ключових компетентностей -- ключові компетентності -- компоненти -- фізична підготовка
Анотація: Мета реалізується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань: формування загальних уявлень про фізичнукультуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку; розширення рухового досвіду, удосконаленнянавичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності; розширення функціональних можливостейорганізму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природнихздібностей; формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головнихчинників здорового способу життя; формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку; формування високих моральних якостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 6 клас [Текст] // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 9. - С. 19-25.
Рубрики: Українська література--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- навчально-пізнавальна діяльність учнів -- зміст навчального матеріалу


Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бровко, Галина.
    Об'єм прямокутного паралелепіпеда [Текст] : урок-кейс у 5-му кл. / Г. Бровко // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 23. - С. 15-20 : ілюстр. - Дод. № 1-2
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
обчислення -- ключові компетентності -- робота з кейсами -- організація роботи -- рефлексія -- учень-спікер


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Годецька, Тетяна.
    Спілкування іноземними мовами - компетентність крізь призму досвіду педагогів-новаторів [Текст] / Тетяна Годецька // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 205-209. - Бібліогр.: с. 208-209.
УДК
Рубрики: Компетентнісний підхід--Іноземні мови--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- ключові компетентності -- новаторський досвід -- вмотивований вчитель
Анотація: Про необхідність вміння для педагогів спілкуватись іноземними мовами у новій українській школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


   
    Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : 10-11-ті класи (рівень стандарту) // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 1. - С. 6-16.
Рубрики: Фізична культура--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
програма з фізичного виховання -- ключові компетентності -- змістові лінії -- організація навчального процесу -- оцінювання навчальних досягнень


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Буренко, Валентина.
    Основні аспекти формування ключових життєвих компетентностей учнів на уроках іноземної мови [Текст] / В. Буренко // Іноземні мови в школах України. - 2018. - № 2. - С. 2-9
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- громадянська відповідальність -- фінансова грамотність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

14.


    Тітова, Наталія.
    Інформаційно-цифрова компетентність: формування та розвиток в учасників освітнього процесу [Текст] : дослідження / Наталія Тітова // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 45-86 : іл. - Бібліогр.: с. 85-86. - Зміст: Ключові групи компетентностей ; Функції компетентності в системі освіти (за А. Хуторським) ; Ключові компетенції школярів за визначенням українських вчених ; Модель ІКТ-компетентності педагогів ; Цифрові компетенції освітян ; Специфіка цифрових компетенцій освітян ; Модель розвитку ІЦК учасників освітнього процесу
Рубрики: Освітній процес--Інформаційно-цифрова компетентність--Формування--Досвід зарубіжних країн--Австрія--Бельгія--Фінляндія
   Наукові дослідження--Освіта--Компетентісний підхід--Гімназії--Вінниця, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
компетентісна освіта -- ключові компетентності
Анотація: Набуває поширення концепція компетентісного підходу в освіті, що є основою змістовних змін щодо забезпечення відповідності освіти запитам і можливостям суспільства періоду інформатизації та глобальної масової комунікації. Однією з таких актуальних компетентностей є інформаційно-цифрова, яка допомагає розширити можливості всіх учасників освітнього процесу. Запропоноване дослідження розкриває можливі способи формування інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу за допомогою інноваційних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Михайловська, Неля.
    Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення [Текст] / Неля Михайловська // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 33-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- українська мова -- державна мова -- підручник -- освітній процес -- критичне мислення -- ключові компетентності -- дитиноцентризм -- педагогіка партнерства -- творча особистість -- мовна особистість -- патріот
Анотація: У статті запропоновано нові підходи з питань написання сучасного підручника з української мови як державної. Проаналізовано формування компетентного мовця згідно з Концепцією "Нова українська школа".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень) [Текст] : затверджено наказом МОН України № 1407 від 23.10.2017 / Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 14-20.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників / Неллі Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Сучасні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- ключові компетентності -- соціальна компетентність
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі імплементації в освітній процес десяти ключових компетентностей, які необхідно формувати у здобувачів освіти на всіх уроках з усіх предметів відповідно до Закону України «Про освіту» і концепції «Нова українська школа». На прикладі взаємозв’язаного розвитку українськомовної та соціальної компетентностей старшокласників автор розкриває невичерпні ресурси української мови та можливості лінгводидактики для успішної соціалізації майбутніх випускників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Гошовська, Оксана.
    Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність / Оксана Гошовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 9. - С. 7-9
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовленнєва діяльність
   Українська література--Методика викладання--Мовленнєва діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- форми й методи роботи -- компетентнісний підхід
Анотація: Розкрито методичні засади розвитку ключових компетентностей на уроках української мови та літератури, наведено варіанти компетентнісно зорієнтованих вправ і завдань з різних тем.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гошовська, Оксана.
    Відтворення історичних подій з позицій гуманізму у повісті Андрія Чайковського "За сестрою" / Оксана Гошовська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 10. - С. 16-18
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
романтичний герой -- героїко-романтична повість -- ключові компетентності
Анотація: Стаття містить розробку уроку, присвячену вивченню повісті Андрія Чайковського «За сестрою». За методичну основу уроків взято розвиток ключових компетентностей, залучено різні методи, прийоми і форми роботи, зокрема, лексична робота, семантичний аналіз, активне експериментування тощо.


Дод.точки доступу:
Чайковський, Андрій Якович (1857-1935) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Заїка, А.
    "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" [Текст] / Антоніна Заїка // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 55.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

21.


    Сокур, Анжела.
    Українська фантастика. Зустріч із давніми знайомими. Повість Лесі Ворониної "Таємне товариство брехунів" : позакласне читання, 7 клас [Текст] / Анжела Сокур // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 41.
Рубрики: Українська література--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- предметні компетентності -- паспорт твору -- дитячі художні твори -- Воронина Л. А. -- фантастика


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Ханчук, Інна.
    "Перезавантаження" уроку літератури: методика "DAILY 5" ("Щоденні 5") для формування ключових компетентностей в учнів середньої школи [Текст] / Інна Ханчук, Оксана Янкович // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
робота зі словами -- ключові компетентності -- техногія навчання -- письмове викладання думки -- спілкування державною мовою
Анотація: Описано американську технологію "DAILY 5" ("Щоденні 5"), основне завдання якої - розвивати у дітей бажаня письмово викладати власні думки. Представлено зразки завдань та прийомів для кожного з 5 компонентів технології, які можна використати на уроках української та зарубіжної літератури.


Дод.точки доступу:
Янкович, Оксана

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Подлевська, Неля
    Соціокультурна компетентність учнів на уроках української мови [Текст] / Неля Подлевська // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-15. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання окремих аспектів
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетенція -- ключові компетентності -- урок української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Приходько, Оксана.
    Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. 13 назв
Рубрики: Вчителі української мови--Професіограма
   Вчителі української літератури--Професіограма

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- ключові компетентності
Анотація: Висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури з огляду на реформування освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти і крізь призму концепції «Нова українська школа» (НУШ). На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок усеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як знання ключових понять НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання впродовж життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Михайловська, Неля.
    Формування компетентного читача: поєднання школи з реальним світом [Текст] / Неля Михайловська // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 3. - С. 27-34.
Рубрики: Українська література--Зміст освіти--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- творча особистість -- ЗЗСО -- літературний колаж -- літературний квест -- віртуальна зустріч -- вистава
Анотація: Визначено рпозвиток компетентного читача згідно з Концепцією "Нова українська школа". Запропоновано нові підходи до формування комплесного характеру вивчення творчості Тараса Шевченка.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Новосьолова, Валентина
    Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник української мови -- ключові компетентності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами підручника української мови. З'ясовано роль процесу розв'язування спеціально дібраних завдань для формування моральної сфери життя учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Голуб, Н. М.
    Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Н. М. Голуб // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 58-66 : табл.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
національні цінності -- ключові компетентності -- загальнокультурна грамотність


Дод.точки доступу:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Горошкіна, Олена.
    Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- предметна компетентність -- ключові компетентності -- теорія діяльності -- система освіти -- компетентнісний підхід
Анотація: Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії діяльності. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Полонська, Тамара.
    Формування наскрізних змістових ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій [Текст] / Т. Полонська // Іноземні мови в школах України. - 2019. - № 5. - С. 5-8
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- наскрізні змістові лінії -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)