Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=когнітологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Копанєва, Вікторія.
    Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації [Текст] / В. Копанєва // Бібліотечний вісник. - 2017. - N 6. - С. 3-9. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
наукова комунікація -- когнітологія -- закони бібліопсихології -- М. Рубакіна
Анотація: Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неодназначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вкзано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікаціх запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікативних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

3.


    Скрипник, Марина.
    Урок у школі цифрової епохи [Текст] : погляд на педагога та урок крізь призму сучасності / Марина Скрипник // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.- груд.). - С. 68-74 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Інформаційні технології--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
Школа Цифрового століття -- шкільні уроки -- когнітологія -- технології навчання
Анотація: У статті розглядається питання про те, яким має бути шкільний урок у ХХІ столітті, в час поширення інформаційних технологій на всі сфери життя суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)