Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=комунікативні стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Олійник, Т. О.
Особливості формування навчально-стратегічної компетентності [Текст] / Т. О. Олійник ; Киїів. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2013. -
№ 4
. - С. 9-20. - Бібліогр.: с. 20 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні
стратегії
--
комунікативні
стратегії
--
етапи формування стратегій
Анотація:
Стаття присвячена питанням формування навчально-стратегічної компетентності (НСК)у процесі оволодіння іноземною мовою (ІМ). дається визначення і загальна характеристика НСК, розглядаються її структура, зміст; цілі формування НСК в учнів початкової, основної і старшої школи;описуються шляхи і етапи оволодіння стратегіями, пропонуються приклади матеріалів для формування НСК.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Ткаченко, О. О.
Сутність та особливості позиціонування вищих навчальних закладів [Текст] / О. О. Ткаченко> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. -
№ 2
. - С. 78-84. - Бібліогр.: с. 82-84 . - ISSN 2409-9805
УДК
007:304:001+378.095
ББК
74.58 + 65.290-2
Рубрики:
Вищі навчальні заклади--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
комунікативні
стратегії
--
освітні послуги
Анотація:
У статті розкрито підходи до визначення поняття "позиціонування", звернено увагу на його багатозначність та співвідношення з поняттям "брендинг", що розглядається як процес, який включає в себе позиціонування, з'ясовано особливості позиціонування вищих навчальних закладів, споживачів освітніх послуг та партнерів, наведено поняття "позиціонування" відомих дослідників, вказано на необхідність пошуку нових можливостей і напрямів позиціонування освітніх установ як елемента комунікаційної
стратегії
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
>
3.
Онищенко, О.
Лексико-фразеологічні ресурси української мови як орієнтир вибору комунікативних стратегій переговорів та інтерв'ю у військовому дискурсі [Текст] / Олена Онищенко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 79-83. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Лексика--Фразеологія
Кл.слова (ненормовані):
переговори
--
інтерв'ю
--
лексико-фразеологічні ресурси
--
комунікативні
стратегії
Анотація:
Роботу присвячено виявленню особливостей використання лексико-фразеологічних ресурсів української мови в переговорах та інтерв'ю військового дискурсу. Узагальнено інформацію про переговори та інтерв'ю як види мовної взаємодії. Доведено, що значення мовних одиниць, які номінують народні уявлення про мовну взаємодію або асоціативно пов'язані з названими поняттями, виконують роль своєрідного кодексу мовної поведінки українських військовослужбовців. У результаті аналізу реальної мовної комунікації українських військових виявлено результативні
комунікативні
стратегії
переговорів та інтерв'ю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)