Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=комунікативні стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Олійник, Т. О.
    Особливості формування навчально-стратегічної компетентності [Текст] / Т. О. Олійник ; Киїів. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 9-20. - Бібліогр.: с. 20 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні стратегії -- комунікативні стратегії -- етапи формування стратегій
Анотація: Стаття присвячена питанням формування навчально-стратегічної компетентності (НСК)у процесі оволодіння іноземною мовою (ІМ). дається визначення і загальна характеристика НСК, розглядаються її структура, зміст; цілі формування НСК в учнів початкової, основної і старшої школи;описуються шляхи і етапи оволодіння стратегіями, пропонуються приклади матеріалів для формування НСК.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Ткаченко, О. О.
    Сутність та особливості позиціонування вищих навчальних закладів [Текст] / О. О. Ткаченко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. - № 2. - С. 78-84. - Бібліогр.: с. 82-84 . - ISSN 2409-9805
УДК
ББК 74.58 + 65.290-2
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- комунікативні стратегії -- освітні послуги
Анотація: У статті розкрито підходи до визначення поняття "позиціонування", звернено увагу на його багатозначність та співвідношення з поняттям "брендинг", що розглядається як процес, який включає в себе позиціонування, з'ясовано особливості позиціонування вищих навчальних закладів, споживачів освітніх послуг та партнерів, наведено поняття "позиціонування" відомих дослідників, вказано на необхідність пошуку нових можливостей і напрямів позиціонування освітніх установ як елемента комунікаційної стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Онищенко, О.
    Лексико-фразеологічні ресурси української мови як орієнтир вибору комунікативних стратегій переговорів та інтерв'ю у військовому дискурсі [Текст] / Олена Онищенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 79-83. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексика--Фразеологія
Кл.слова (ненормовані):
переговори -- інтерв'ю -- лексико-фразеологічні ресурси -- комунікативні стратегії
Анотація: Роботу присвячено виявленню особливостей використання лексико-фразеологічних ресурсів української мови в переговорах та інтерв'ю військового дискурсу. Узагальнено інформацію про переговори та інтерв'ю як види мовної взаємодії. Доведено, що значення мовних одиниць, які номінують народні уявлення про мовну взаємодію або асоціативно пов'язані з названими поняттями, виконують роль своєрідного кодексу мовної поведінки українських військовослужбовців. У результаті аналізу реальної мовної комунікації українських військових виявлено результативні комунікативні стратегії переговорів та інтерв'ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)