Пошуковий запит: (<.>K=конструктивізм<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27 |
>1.
|
Рыбаков, С. Е. О методологии исследования этнических феноменов [Текст] / С.Е.Рыбаков> // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 3. - С. 153-165. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціальна філософія Кл.слова (ненормовані): методологія -- етнос -- етнічність -- ідентичність -- народ -- племя -- примордіалізм -- конструктивізм -- етнічні ознаки -- феномен
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Петренко, В. Ф. Конструктивизм как новая парадигма в науках о человеке [Текст] / В.Ф.Петренко> // Вопросы философии. - 2011. - № 6. - С. 75-80. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Людина--Наука Кл.слова (ненормовані): знання -- конструктивізм -- життєвий світ -- множинність істини -- картина світу -- особисті конструкти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Галинская, И. Л. Авангардизм в искусстве XX века [Текст] / И. Л. Галинская> // Культурология. - 2011. - № 3. - С. 68-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики: Мистецтво--Художники, XX ст. Кл.слова (ненормовані): авангардизм -- футуризм -- кубізм -- конструктивізм
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Григорьев, С. И. Социальное положение и роль русских в России в оценке экспертов [Текст] / С. И. Григорьев> // Социс. - 2011. - № 11. - С. 48-54. - Библиогр.: с. 53-54
. - ISSN 0132-1625ББК 60.54 Рубрики: Етносоціологія Кл.слова (ненормовані): російська нація -- національний розвиток -- конструктивізм -- віталістична концепція -- експертне опитування Анотація: Рассматриваются методологические подходы к проблематике ; на базе данных всероссийских экспертных опросов в 2006-2007 и 2010 гг. анализируются особенности социального положения и роли русского этноса в обществе.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Знаков, В. В. Понимание, постижение и экзистенциальный опыт [Текст] / В. В. Знаков> // Вопросы психологии. - 2011. - № 6. - С. 15-24. - Библиогр.: с. 24
Рубрики: Психоаналіз Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- герменевтичний конструктивізм -- розуміння -- саморозуміння -- осягання -- екзистенціальний досвід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Фатенков, А. н. Стратегии осмысления бытия: реализм в полемике с конструктивизмом и теорией отражения [Текст] / А. н. Фатенков> // Вопросы философии. - 2011. - № 12. - С. 117-128. - Библиогр.: с. 127-128
. - ISSN 0042-8744ББК 87.6 Рубрики: Соціальна філософія Кл.слова (ненормовані): реалізм -- конструктивізм -- теорія відображення Анотація: Автор различает три способа осмысления мира человеком. Теория отражения оперирует неизменными объективными смыслами. Конструктивизм привносит субъективный смысл в априори бессмысленный объект. Реализм субъективного достраивает априорный смысл.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Мусихин, Г. И. Идеология и история [Текст] / Г. И. Мусихин> // Общественные науки и современность. - 2012. - № 1. - С. 134-146. - Библиогр.: с. 145-146
. - ISSN 0869-0499ББК 63.3 + 66.0 Рубрики: Ідеологія Кл.слова (ненормовані): теорія мовних актів -- історіографія -- конструктивізм Анотація: Автор исследует феномен развития идеологий в историческом контексте. В частности, рассматривается переход академической историографии от позитивистской методологии к методологии лингвистического анализа. Последняя представлена двумя направлениями: теорией речевых актов и историей понятий. Соответственно, идеологии представляют как когнитивные механизмы и одновременно когнитивные фильтры политического мировоззрения.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Богданова, В. О. Идеи конструктивизма в философии образования [Текст] / В. О. Богданова, С. В. Борисов> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 1. - С. 198-205. - Библиогр.: с. 205
ББК 87 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- пізнання -- світ
Дод.точки доступу: Борисов, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Богданова, В. О. Идеи конструктивизма в философии образования: от методологии к аксиологи [Текст]. Часть 2 / В. О. Богданова, С. В. Борисов> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 2. - С. 202-209. - Библиогр.: с. 209
ББК 87.6 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- пізнання -- індивід
Дод.точки доступу: Борисов, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Алексеева, Т. А. Стратегическая культура: эволюция концепции [Текст] / Т.А.Алексеева> // Полис. - 2012. - № 5. - С. 130-147. - Библиогр. в конце ст.
ББК 66.01 Рубрики: Політологія--Держава--Стратегічна культура Кл.слова (ненормовані): політична культура -- конструктивізм -- національний характер
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Ленчук, І. Унаочення і геометризація теми "Мимобіжні прямі" у класах із поглибленим вивченням математики [Текст] / Іван Ленчук> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 38-43 : мал. - Бібліогр.: с. 43
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): графічний і графоаналітичний методи -- конструктивізм -- стереометрія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Халабуденко, О. Конструкція і деконструкція в контексті порівняльного правознавства [Текст] / О. Халабуденко> // Право України. - 2013. - № 3-4. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Порівняльне правознавство Кл.слова (ненормовані): порівняльне правознавство -- юридична конструкція -- конструктивізм -- деконструкція -- функціоналізм Анотація: У статті викладається авторське бачення способів вирішення комплексу філософсько-методологічних проблем, що виникають у порівняльному правознавстві.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Рыжов, Эдуард. Экология обитаемого пространства [Текст] : земля и люди / Э. Рыжов> // Наука и религия. - 2013. - № 7. - С. 16-19 : ил.
ББК 20.1 + 26.82 Рубрики: Ландшафтна екологія Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- ландшафт -- сучасне містобудування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Ленчук, І. Геометрія правильного п`ятикутника [Текст] / Іван Ленчук> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 4-8 : рис. - Бібліогр.: с. 8
Рубрики: Математика--Геометрія Кл.слова (ненормовані): фігура -- малюнок -- конструктивізм -- аксонометрія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Ленчук, І. Перпендикулярність прямих і площин [Текст] : конструктивна складова теми / Іван Ленчук> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр.: с. 21
Рубрики: Математика--Геометрія Кл.слова (ненормовані): геометризація -- унаочнення -- графічний та графоаналітичний методи -- конструктивізм -- діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Еремина, Анастасия. Основатель конструктивизма [Текст] / А. Еремина> // Библиополе. - 2013. - N 8. - С. 75-80 : ил. - Библиогр. в конце ст.
ББК 85.113(2)6 Рубрики: Архітектори російські, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): архітектурний конструктивізм -- брати весніни -- декорації -- архітектурні проекти
Дод.точки доступу: Веснін, Олександр Олександрович (російський та радянський архітектор ; 1883-1959) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Гринюк, Л. Г. Слова і фарби : Твори світового живопису на уроках світової літератури [Текст] / Л. Г. Гринюк> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74+85 Рубрики: Зарубіжна література--Засоби навчання--Наочність Мистецтво--Живопис--Європа, ХІХ-ХХ ст. Кл.слова (ненормовані): творчість художників -- експресіонізм -- кубізм -- фовізм -- авнгардизм -- сюрреалізм -- абстракціонізм -- футуризм -- конструктивізм Анотація: У статті запропоновано матеріал, систематизований за окремими темами, який допоможе учителю зарубіжної літератури розширити мистецький діапазон сучасного учня. Цьому сприяє використання на уроках творів світового малярства у поєднанні з особистістю письменника та його творчою позицією. Відомості про твори таких видатних художників, як С. Боттічеллі, П. Пікассо, Х. Міро, А. Матісс, А. Руссо, М. Врубель, Л. Руссоло та інші, подано в контексті естетики художніх напрямів світового мистецтва.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>18.
|
Матросова, Н. К. Типологические построения как рефлексия познавательной стратегии современности [Текст] / Н. К. Матросова> // Социально-гуманитарные знания. - 2013. - № 4. - С. 271-284. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 87 Рубрики: Філософія--Епістемологія--Теоретико-методологічний аспект Кл.слова (ненормовані): конструктивізм -- раціональність -- інтерсуб'єктивність Анотація: Автор анализирует принципиальные логико-методологические положения, позволяющие рассматривать типологические построения как отражение установок постнеклассической науки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Нечитайло, Анастасія. Національна ідентичність у глобальному інформаційному суспільстві [Текст] / Анастасія Нечитайло> // Стратегічні пріоритети. - 2013. - № 4. - С. 57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 66 Рубрики: Інформаційне суспільство--Глобалізація--Національна ідентичність--Україна Кл.слова (ненормовані): етнічність -- діаспора -- примордіалізм -- конструктивізм Анотація: На основі аналізу постмодерних і постмодерністських підходів до розуміння феноменів нації й національної ідентичності досліджено впливи чинників розвитку глобального інформаційного суспільства на формування української національної ідентичності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Ленчук, Іван. Просторові перетворення фігур у задачах стереометрії [Текст] / І. Ленчук> // Математика в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр.: с. 39
Рубрики: Стереометрія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- перетворення простору -- рух -- гомотетія -- конструктивізм -- моделювання Анотація: Прикладами задач розкрито роль і місце перетворення подібності (руху і гомотетії) в уявлювано-конструктивному, візуальному моделюванні різнохарактерних стереометричних пропозицій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Омельчук, Олеся. Інтермедіальна проекція літературного авангарду Валер'яна Поліщука [Текст] / Олеся Омельчук> // Слово і час. - 2016. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 20 ст. Українська література--Авангардна проза, ХХ ст. Кл.слова (ненормовані): інтермедіальність -- авангард -- пролетарська література -- конструктивізм-спіралізм Анотація: У статті проаналізовано принципи організації літературного дискурсу В. Поліщука за допомогою екстралітературних і екстрамистецьких категорій. Авторка доходить висновку, що принципи взаємодії між літературними і нелітературними компонентами у творчості цього письменника були зумовлені його уявленнями про людину й текст як про артефакти матерії.
Дод.точки доступу: Поліщук, Валер'ян Львович (1897-1937) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Дєдуш, О. Соціальний конструктивізм і джерела сепаратистської ідентичності на українському Донбасі [Текст] / О. Дєдуш> // Народна творчість та етнологія. - 2016. - N 3(травень-червень). - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальний конструктивізм--Донбас Сепаратизм--Донбас Національна ідентичність--Донбас Регіональні ідентичність--Донбас Ідеологія--Донбас Пропаганда--Донбас Інформаційна безпека--Донбас Анотація: У статті здійсненно спробу проаналізувати причини та передумови виникнення ідейного підгрунтя сепаратизму на Донбасі. По-новому розглянуто специфіку історичного розвитку регіону та формування регіональної ментальності його жителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Петрушенко, Віктор. Атрибутні риси свідомості [] / В. Петрушенко> // Філософська думка. - 2007. - № 2. - С. 3-18. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Філософія буття--Свідомість Епістемологія--Когнітивно-еволюційний підхід Кл.слова (ненормовані): Буття -- Радикальний конструктивізм -- Епістемологія -- Екран свідомості Анотація: В даній статті автор аналізує атрибутні риси свідомості. Розглядає її проблеми , а також методи вивчення в наш час. Подаються аргументи радикальних конcтруктивістів, які перекриті ідеями представників еволюційної епістимології. Що ж до природи свідомості, її походження, її відношення до субстанційних засад світу тощо, то всі ці питання залишаються відкритими.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Ленчук, Іван. Комбінації методів перетворень та алгебраїчного методу [Текст] / І. Ленчук> // Математика в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Профільне навчання--Фізико-математичний профіль Кл.слова (ненормовані): рухи -- подібність -- гомотетія -- алгебраїчний метод -- комбінації методів -- конструктивізм -- евклідова планіметрія Анотація: Прикладами задач на побудову підвищеного рівня складності, з метою їх розв’язання, розглянуто методичні аспекти комбінованого застосування методів рухів, подібності (гомотетії) та алгебраїчного аналізу. Різнохарактерними ситуаціями демонструються тісні конструктивні зв’язки групи перетворень фігур евклідової планіметрії з їх формально-логічним представленням.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Панасюк, Л. О. Інтер'єр у житті людини [Текст] : образотворч. мист. 7-й клас / Л. О. Панасюк> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2017. - № 6. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Розробки уроків--Образотворче мистецтво Кл.слова (ненормовані): інтер'єр -- сучасні стилі в інтер'єрі -- модерн -- ар нуво (L'Art Nouveau) -- арт деко -- кітч (кіч) -- конструктивізм -- функціоналізм -- постмодернізм -- деконструктивізм -- мінімалізм -- техно -- хай-тек (Hi-Tech) -- лофт (Loft) -- ф'южн -- поп-арт -- авангард -- вправа "Рюкзак"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Тарнопольский, О. Б. Три головних парадигми у викладанні іноземних мов у ХХІ сторіччі: пролегомени до створення єдиного підходу до їх навчання [Текст] / О. Б. Тарнопольский> // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 3-9
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): парадигма -- конструктивізм у навчанні мов -- підхід Анотація: У статті обговорено три основні сучасні підходи до навчання іноземних мов: комунікативний, культурно-спрямований та принципово-прагматичний, які розглядаються як головні парадигми викладання цих мов у ХХІ сторіччі. Демонструється, що ці три підходи - не єдині на сьогодні, але всі інші не є провідними і не впливаєть такою ж мірою на розвиток методики як теорії і практики викладання мов. У статті проаналізовано схожість і відмінність названих трьох підходів і доведено, що різниця не є настільки великою, щоб зробити підходи такими, які б суперечили один одному. Зроблено висновок про те, що на основі цих окремих підходів можливо створити один єдиний підхід, у якому поєдналися б переваги усіх трьох сучасних парадигм викладання іноземних мов. Таке можливе об'єднання парадигм вбачається у використанні конструктивізму як найсучаснішої модифікації комунікативного підходу, оскільки конструктивістська методика найбільше відповідає усім принципам, що лежать в основі трьох провідних підходів/парадигм, які проаналізовані в статті, і дозволяє найбільш гармонійно об'єднати їх у єдине ціле. Проте для досягнення такого гармонійного об'єднання і високої ефективності нової конструктивістської методики вона повинна відрізнятися чотирма основними характеристиками: 1) базуватися на експерієнційно-інтерактивних видах навчальної діяльності, що забезпечують оволодіння мовою та спілкування нею через досвід практичної екстралінгвістичної діяльності, яка реалізується через комунікацію виучуваною мовою у взаємодії тих, хто навчається; 2) ґрунтуватися на навчанні через позамовний предметний зміст, що лежить в основі комунікації виучуваною мовою тих, хто навчається; 3) ґрунтуватися на комбінованому навчанні, що поєднує у єдине ціле традиційну роботу в класі/аудиторії з навчалюною діяльністю в Інтернеті; 4) ґрунтуватися на міжкультурному навчанні мови, тобто на наявності яскраво вираженої культурної компоненти в навчальному процесі. Усі ці положення склали пролегомени до створення інноваційної об'єднаної парадигми викладання іноземних мов, яка зможе забезпечити їх більш ефективне навчання в наступні десятиріччя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Чадюк, Марія. Бережливе зодчество [Текст] : правильне виховання та навчання може зробити з архітекторів охоронців пам'яток / Марія Чадюк> // День. - 2020. - 27-28 листоп. (№ 225/226). - С. 16-17 : фот.
Рубрики: Архітектурні пам'ятки--Охорона--Україна Кл.слова (ненормовані): модернізм -- конструктивізм -- функціоналізм
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|