Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=контроль знань з української мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Новосьолова, Валентина
Орієнтовнне календарне планування уроків
української
мови
і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 52-60
Рубрики:
Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
урок
української
мови
--
планування уроків
української
мови
--
українська мова у 8 класі
--
контроль
знань
з
української
мови
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Хом'як, Іван
Методика оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 7-12. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська мова--Перевірка і оцінка
знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль
знань
з
української
мови
--
опитування
--
само
контроль
--
шкала засвоєння
знань
Анотація:
У статті проаналізовано функції контролю, перевірки і оцінювання навчальних досягнень школярів, особливості поточного, тематичного й підсумкового контролю, значення самоконтролю. Висвітлено мету ущільненого й фронтального опитування, методику поурочних балів, види пись
мови
х
контроль
них завдань. Умотивовано значення дванадцятибальної шкали засвоєння
знань
, переваги тематичного оцінювання навчальної праці учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)