Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кон’юнктура ринку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Москаль, Юрій.
    Економіко-психологічні аспекти формування позитивного іміджу економічного університету в регіоні / Ю. Москаль // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 116-126 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- піар -- бренд -- репутація -- корпоративна культура -- регіональний ВНЗ -- освітні послуги -- кон’юнктура ринку
Анотація: У статті всебічно досліджується роль іміджу економічного ВНЗ, як специфічної форми організації в структурі економіки українських регіонів та його вплив на ринкову конкурентоспроможність закладу на ринку освітніх послуг нашої держави. Дано ряд пропозицій та рекомендацій першочергових заходів щодо покращення зовнішнього іміджу регіонального університету економічного профілю.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Розвиток ринку зерна в Україні та його стабілізація [Текст] / М. М. Ільчук, І. А. Коновал, О. Д. Барановська, В. Д. Євтушенко // Економіка АПК. - 2019. - № 4. - С. 29-38 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Україна
   Ринок зерна--Експорт--Україна

Кл.слова (ненормовані):
ринок зерна -- кон’юнктура ринку -- експорт -- інфраструктура ринку -- стабілізація -- ефективність
Анотація: Мета статті - оцінити сучасний стан ринку зерна в Україні та обгрунтувати підходи до вибору ефективних напрямів його стабілізації і підвищення конкурентоспроможності зерна на світовому ринку. Запропонована система заходів із стабілізації ринку зерна в Україні забезпечить ринкову рівновагу між попитом і пропозицією, узгодження інтересів учасників цього ринку, підвищить конкурентоспроможність продукції на світовому ринку без погіршення якості земельних ресурсів.


Дод.точки доступу:
Ільчук, М. М.; Коновал, І. А.; Барановська, О. Д.; Євтушенко, В. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)