Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=культура мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
10
Показані документи
с 1 за 10
>
1.
Стеценко, І.
Складові інформаційної культури та інформаційної грамотності для педагогів дошкільної та початкової освіти [Текст] / Ірина Стеценко> // Інформатика (Шкільний світ). - 2012. -
№ 8
. - С. 13-16
Рубрики:
Інформатика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна
культура
--
інформаційна грамотність
--
культура
мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ніколаєнко, Володимир
.
Метод і методейя: методологічні ілюзії в сучасній соціології [Текст] / Володимир Ніколаєнко, Леонід Ніколаєнко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. -
№ 2
. - С. 130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Соціологія--Методологічна криза
Кл.слова (ненормовані):
коґнітивне відхилення (девіація)
--
логічний примус
--
метод
--
альтернативний метод (методейя)
--
методологічні ілюзії
--
методологічна криза
--
методологічний анархізм
--
культура
мислення
--
риторичний метод обґрунтування
Анотація:
Порушено питання, пов'язані з аналізом соціальних та соціально-епістемологічних чинників, що зумовлюють методологічну кризу в сучасній соціології. Ця кризова ситуація сприяє формуванню методологічних ілюзій, що продукують самі соціологи й поширюють у соціологічній спільноті.
Дод.точки доступу:
Ніколаєнко, Леонід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Шлаина, В. М.
Восприятие, язык и речь [Текст] / В. М. Шлаина> // Менеджмент и кадры: психология управления, соционика и социология. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 37-45. - Библиогр.: с. 44-45
Рубрики:
Психологія--Соціоника
Кл.слова (ненормовані):
дослідження свідомості
--
віртуальна реальність
--
комунікації
--
надіндивідуальний код
--
мовна діяльність людини
--
культура
мислення
Знайти схожі
>
4.
Сінельнікова, Н.
Технологія формування культури
мислення
молодшого школяра на уроках з природознавства [Текст] / Наталія Сінельнікова> // Початкова школа. - 2016. -
№ 3
. - С. 34-36. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Природознавство--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
освітній процес
--
культура
мислення
--
урок з природознавства
--
учень початкової школи
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Населенко, Марія
.
Секрет успіху. Урок-семінар. З досвіду проведення [Текст] / М. Населенко> // Хімія (Шкільний світ). - 2017. -
№ 3
. - С. 20-27 : табл. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики:
Уроки--Інноваційні технології--Хімія в школі--Досвід вчителів
Кл.слова (ненормовані):
культура
мислення
--
ігрові ситуації
--
мультимедійні засоби
--
теоретичні знання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Ватан, Тетяна
Арифметичний квадратний корінь. Урок-практикум з алгебри у 8-му класі [Текст] / Тетяна Ватан> // Математика (Шкільний світ). - 2018. -
№ 2
. - С. 14-8 : рис.
Рубрики:
Алгебра--Арифметика--Урок-практикум--8-й клас
Кл.слова (ненормовані):
культура
мислення
--
геометрія
--
математичний фокус
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Панченков, Андрій
.
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 3
. - С. 46-49.
Рубрики:
Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва вправність
--
культура
мислення
--
завдання відкритого типу
--
розгорнута відповідь
--
тест
--
ЗНО
--
аргумент
--
аналіз теми
--
висновок
--
оцінювання мовного оформлення
--
оцінювання змісту
Анотація:
"Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури
мислення
. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Панченков, Андрій
.
Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за метеріалами Українського центру оцінювання якості освіти [Текст] / Андрій Панченков> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 4
. - С. 52-55. - Початок у № 3. - С. 46-49
Рубрики:
Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва вправність
--
культура
мислення
--
завдання відкритого типу
--
розгорнута відповідь
--
тест
--
ЗНО
--
аргумент
--
аналіз теми
--
висновок
--
оцінювання мовного оформлення
--
оцінювання змісту
--
пунктуаційні помилки
--
орфографічні помилки
Анотація:
"Власне висловлення - це специфічний текст, у якому учасник тестування обстоює й доводить свою позицію відповідно до вимог, сформульованих у завданні в тестовому зошиті. З одного боку, такий текст є результатом творчості тестованого, цілком відзеркалює його думки й переконання, свідчить про певні смаки й уподобання, демонструє мовленнєву вправність і рівень загальної культури
мислення
. З іншого боку, це результат виконання завдання, що вимагає чіткої структури викладу учасником тестування своїх думок. Тож наявність завдання відкриитого типу з розгорнутою відповіддю була і є однією з концептуально важливих ознак предметного тесту з української мови і літератури".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Марущак, Зоряна
.
Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів [Текст] : 10-й клас / Зоряна Марущак> // Фізика (Шкільний світ). - 2018. -
№ 11
. - С. 15-18 : рис. - Бібліогр.: с. 18
Рубрики:
Теплові двигуни--Фізика--Урок 10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
генератори
--
культура
мислення
--
паливо
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Грекало, Тетяна
.
Урок 19. РМ № 6. Контакт із аудиторією. Види й цілі слухання. Прийоми налагодження контакту з аудиторією [Текст] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] ; за заг. ред. Олени Бондаренко, Олени Чмигової> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. -
№ 10 (жовт.)
. - С. 40-41
Рубрики:
Розвиток мовлення--Методика викладання--10-й клас
Ораторське мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні наміри мовця
--
спілкування
--
професійний імідж
--
риторика
--
культура
мислення
--
тактовність
--
коректність
--
виконавська майстерність
--
жести
--
міміка
--
дикція
--
інтонація
Дод.точки доступу:
Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена \ред.\; Чмигова, Олена \ред.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)